عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گلستان ظرفیت خوبی در حوزه صادرات مرغ دارد

استاندار گلستان در نشست کشاورزان و دامداران گنبدکاووس؛

گلستان ظرفیت خوبی در حوزه صادرات مرغ دارد

گلستان ظرفیت خوبی در حوزه صادرات مرغ دارد

 استاندار گلستان با بیان اینکه یک‌هزار واحد تولیدکننده فعال مرغ در استان گلستان وجود دارد، اظهار کرد: گلستان ظرفیت خوبی در کشور برای صادرات مرغ دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان،دکتر سیدمناف هاشمی عصر امروز پنج شنبه 8 شهریور در نشست با کشاورزان و دامداران گنبدکاووس که باحضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد، تصریح کرد: با توجه به مشکلات کشاورزان و مردم استان گلستان با منابع طبیعی،۲ تیم از وزارت جهاد کشاورزی برای بررسی و مساعدت لازم در گلستان مستقر شده، تا اصلاحات لازم انجام شود.
وی افزود: مقامات وزارت کشاورزی به جد به دنبال رفع مشکلات کشاورزان با منابع طبیعی  هستند و بنا دارند با استفاده از ظرفیت قانونی به توافقاتی با کشاورزان برسند تا مشکلات به حداقل برسد.
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به منابع محدود دولت و مشکلات موجود نگاه بخش کشاورزی باید به سمت و سوی سرمایه‌گذاران خصوصی باشد و این  افراد حمایت شوند.
دکتر هاشمی با اشاره به اینکه  از بخش خصوصی و سرمایه‌گذارانی که اشتغال و تولید ایجاد کرده حمایت خواهند شد،گفت: رویکرد ما در استان رفع موانع موجود در بحث صنعت و کشاورزی وایجاد اشتغال پایدار است و از حضور سرمایه گذاران در گلستان به گرمی استقبال می کنیم .
وی حمایت از سرمایه گذاران و مجریان طرحهای اقتصادی و اشتغالزا را سیاست دولت تدبیر و امید عنوان کرد و افزود : سعی ما استفاده از تمام ظرفیت های موجود در استان برای اجرای طرح های دارای توجیه فنی و اقتصادی است .
استاندار گلستان با بیان اینکه انتفاع سرمایه گذاران را قبول داریم و مانع آن نیستیم گفت: ما مانع انتفاع شخصی سرمایه‌گذاران نیستیم ،اما بخش خصوصی نباید تنها به دنبال انتفاع خود باشد، بلکه باید دلسوزانه تولید و اشتغال ایجاد کند.
دکتر هاشمی یاد آور شد: در گلستان و گنبد بخش خصوصی و سرمایه‌گذارانی دلسوز وجود دارند  که سرمایه‌گذاری‌های کلانی را  در این شهرستان و استان انجام دادند که باید از آنها حمایت خوبی شود.
وی افزود:گلستان ظرفیت های فراوانی در بخش های گوناگون دارد که بخش خصوصی می تواند با تزریق سرمایه مناسب و تکمیل زیرساخت ها، درآمدهای استان را تا حد زیادی افزایش و مسیر رسیدن به توسعه پایدار را کوتاه تر کند .


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .