عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ۵۰ کانکس در راه گلستان است و خللی در روند آموزشی دانش آموزان نخواهیم داشت

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور خبرداد:

۵۰ کانکس در راه گلستان است و خللی در روند آموزشی دانش آموزان نخواهیم داشت

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

۵۰ کانکس در راه گلستان است و خللی در روند آموزشی دانش آموزان نخواهیم داشت

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان این که ۵۰ کانکس در راه گلستان است، گفت: خللی درروند آموزشی دانش آموزان نخواهیم داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، مهراله رخشانی مهر، صبح امروز یکشنبه 11 فروردین در جلسه بررسی وضعیت مدارس سیل زده گلستان، ضمن تشکر از زحمات مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان گلستان با تأکید وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: تمام تلاش و همت ما این است که مدارس آماده استفاده دانش آموزان بعد از تعطیلات نوروزی شود.
وی ادامه داد: ۵۰ کانکس از استان‌های کرمانشاه، خراسان‌رضوی و ایلام با کاربری آموزشی به سمت استان گلستان در حال ارسال است که امروز به استان گلستان خواهد رسید.
رخشانی مهر افزود: در جریان توفان و سیل اخیر به موتورخانه ها و تاسیسات مدارس هم آسیب جدی وارد شد که با همت همکاران ما تعمیرات آنها در حال انجام است.
وی خاطر نشان کرد: انتظار داریم که اعتبارات مدیریت بحران در اختیار سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هم قرار گیرد تا خللی در روند آموزشی دانش‌آموزان ایجاد نشود.
علی الهیار ترکمن، معاون پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش هم در این جلسه اظهارکرد: وزیر آموزش و پرورش تأکید داشتند که در کنار کار عمرانی که برای مدارس سیل زده انجام می شود حمایت از معلمان آسیب دیده هم با جدیت دنبال شود و در این راستا با صندوق ذخیره فرهنگیان و بیمه معلم هماهنگی‌های انجام شده است و همچنین با بانک ملی جهت وام های کم بهره برای معلمان شهرهای آسیب‌دیده رایزنی شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان، در گزارشی از وضعیت مدارس مناطق سیل زده گفت: حدود دو هزار و ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان سیل زده در مدارس آب گرفته شهرستان آق قلا- که روند آموزشی آنها دچار مشکل است از طریق ۵۰ کانکسی که کاربری آموزشی داشته و امروز به استان گلستان می رسد تا در اختیار مدارس قرار گیرد- پس از تعطیلات به تحصیل خود ادامه خواهند داد.
احسان گوهری راد افزود: مشکل مدارس در شهرستان گنبدکاووس حل شده است اما با افزایش آب گرفتگی در شهرستان گمیشان تعداد مدارس آسیب دیده از ۲۵۶ به ۳۰۸ مدرسه رسیده است.
گوهری راد ادامه داد: ۱۲ مدرسه شهرستان بندرترکمن در اختیار سیل‌زدگان و دستگاه‌های اجرایی قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: تاکنون ۵۲ مدرسه در اختیار دستگاه اجرایی امدادرسان قرار گرفته است و حدود ۴۰ هزار نفر از هم استانی های سیل زده در اماکن آموزشی اسکان داده شده اند.
یاسر لیوانی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان نیز در این جلسه گفت: علاوه بر آب گرفتگی مدارس، به تاسیسات و تجهیزات آنها نیز خساراتی جدی وارد شد. وی اضافه کرد: حدود ۲۶ میلیارد تومان خسارت به مدارس وارد شده است.

۵۰ کانکس در راه گلستان است و خللی در روند آموزشی دانش آموزان نخواهیم داشت

 

۵۰ کانکس در راه گلستان است و خللی در روند آموزشی دانش آموزان نخواهیم داشت


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 675
  • کد خبر : 59410