عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تاکید مدیریت بحران گلستان برای تخلیه زودتر آب مناطق سیل زده


تاکید مدیریت بحران گلستان برای تخلیه زودتر آب مناطق سیل زده

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.
 تاکید مدیریت بحران گلستان برای تخلیه زودتر آب مناطق سیل زده
اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران گلستان  شنبه شب در نشستی بر ضرورت شتاب دهی در عملیات تخلیه آب مناطق سیل زده این استان تاکید کردند.
سرپرست استانداری گلستان  در این جلسه با قدردانی از مشارکت مردم و همکاری دستگاه ها در تخلیه و هدایت سیلاب شهرهای استان گفت: برای پایان دادن به این معضل در استان نیاز مبرم به هماهنگی بیش از گذشته دستگاهها و مردم وجود دارد.
میرمحمد غراوی خواستار اجرای دقیق مصوبه های شورای هماهنگی مدیریت بحران استان توسط دستگاه ها در تسریع رفع این معضل از منطقه شد.
نماینده ولی فقیه در گلستان در این جلسه  با قدردانی از تلاش های صورت گرفته در تخلیه آبگرفتگی منطقه و هدایت آن به سمت دریای خزر، گفت: دستگاه های اجرایی، نیروهای مسلح و مردم در حد توان برای مقابله با سرایت آب به شهر و روستا و هدایت آب، پای کار هستند ولی باید برای تسریع در حل این معضل، بر شدت تلاش ها افزوده شود.
آیت الله سید کاظم نورمفیدی افزود: تداوم ماندگاری آب در منطقه زندگی مردم را با مشکلات عدیده ای مواجهه می کند.
در این نشست فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در منطقه سیلزده نیز گزارشی از آخرین اقدام های در دست اجرا اعم از امدادرسانی، بازگشایی راه ارتباطی، ایجاد کانال و خاکریز برای هدایت آب و برقراری امنیت ارایه و بر بیشتر شدن تجهیزات برای لایروبی رودخانه گرگان رود در راستای شتاب دهی در هدایت آب به دریای خزر تاکید کردند.
گلستان در آخرین روزهای سال 97 با یکی از کم نظیرترین بارش های تاریخ خود مواجه بود بطوریکه برابر داده های هواشناسی در نقاط مختلف این استان بین 74 تا 353 میلی متر باران در مدت زمان کوتاهی بارید و همین عامل باعث طغیان رودخانه ها و سرریز سدهای منطقه شده که این شرایط همچنان ادامه دارد.
شهرهای آق قلا، گُمیشان و روستاهای تابعه بیشتر از سایر نقاط استان گلستان بر اثر وقوع سیل آسیب دیده اند.

تاکید مدیریت بحران گلستان برای تخلیه زودتر آب مناطق سیل زده

 

تاکید مدیریت بحران گلستان برای تخلیه زودتر آب مناطق سیل زده

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .