عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام سرپرست استانداری گلستان به مناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات


پیام سرپرست استانداری گلستان به مناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات

پیام سرپرست استانداری گلستان به مناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات

سرپرست استانداری گلستان در پیامی ضمن تبریک به مناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات به تمامی فعالان این عرصه و اصحاب رسانه و قلم اظهار کرد: روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات در واقع هنگامه تقدیر از قشری است که با صرف تخصص، علم و هنر اقدامات دستگاه ها، مدیران و نهادهای مطبوع خود را به عالی ترین شکل ممکن منعکس می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، متن کامل پیام مهندس میرمحمد غراوی به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
یکی از نمایه های اساسی زندگی امروزی توجه به ارتباطات، روابط عمومی و مناسبات میان فردی است که حتی پیشرفت تکنولوژی نیز در رشد و توسعه آن نقش بسزایی داشته است.
امروزه شبکه های اجتماعی، پایگاه های اطلاع رسانی ، سیستم های خبررسانی ، روابط عمومی نهادها و دستگاه ها در انبوهی از اخبار بر اساس ذائقه مخاطبان و اهداف سازمانی تلاش دارند اطلاعات مورد نظرخود را انعکاس دهند و نگاه جامعه را به سمت علاقه مندی های خود معطوف نمایند.
روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات در واقع هنگامه تقدیر از قشری است که با صرف تخصص ، علم و هنر اقدامات دستگاه ها، مدیران و نهادهای مطبوع خود را به عالی ترین شکل ممکن منعکس می کنند و در واقع پشت صحنه فعالیت هایی هستند که مخاطبان هرگز از آن مطلع نمی شوند و تنها نظاره گر خروجی آن هستند.
اینجانب ضمن تبریک روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات به روابط عمومی های دستگاه ها و نهادهای اجرایی استان، اصحاب رسانه، خبرنگاران ، فعالان فضاهای خبری مکتوب و دیجیتال و خبرنگاران فعال استان از تلاش های صورت گرفته در راستای انعکاس اخبار و رویداد های استان در تمامی حوزه ها خصوصاً در زمینه اطلاع رسانی سیلاب گلستان که نقشی تاثیرگذار داشته اند ، تقدیر نموده و امیدوارم در سایه همگرایی و وحدت موجود در استان شاهد توسعه استان بویژه در حوزه روابط عمومی و ارتباطات باشیم.

میر محمد غراوی
سرپرست استانداری گلستان

تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 538
  • کد خبر : 61250