عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بهره مندی از مشاور برای هر فرد یک ضرورت است

استاندار گلستان در دیدار رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه:

بهره مندی از مشاور برای هر فرد یک ضرورت است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

بهره مندی از مشاور برای هر فرد یک ضرورت است

استاندار گلستان با اشاره به ضرورت بهره گیری از مشاور در زندگی فردی، اظهار کرد: هر فرد اگر در زندگی خود از مشاور پزشکی، مشاور اقتصادی و مشاور حقوقی بهره مند باشد، کمتر دچار مشکل شده و یا به دادگاه ها مراجعه می نماید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر هادی حق شناس ظهر امروز چهارشنبه 6 شهریور در دیدار رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، تصریح کرد: همه دستگاه های اجرایی باید از کارشناسان رسمی حقوقی و مشاوران در امور دستگاهی خود بهره مند باشند و ما حتما بر استفاده از ظرفیت مرکز  وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده استان تاکید خواهیم کرد.
استاندار گلستان با بیان اینکه با توجه به تعداد وکلای استان، به ازای هر 5 هزار نفر یک وکیل در استان داریم، تصریح کرد: این عدد از میانگین کشوری بسیار پایین تر است و ضرورت دارد تا این ظرفیت در استان افزایش یابد.
دکتر علی بهادری، نیز در این نشست از همکاری مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه با استانداری و دستگاه های اجرایی خبر داد و اعلام کرد این مرکز در هر زمینه ای که دستگاه ها بخواهند حاضر به ارائه مشاوره و دفاع از حقوق عمومی است. 
وی با اشاره به ابلاغ قانون حقوق شهروندی گفت: این مرکز آمادگی دارد که هم در زمینه آموزش به مردم و کارکنان دستگاه های اجرایی و هم در زمینه ارزیابی از نحوه اجرای آن همکاری نماید. 

بهره مندی از مشاور برای هر فرد یک ضرورت است


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 367
  • کد خبر : 65055