عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ظرفیت های منحصر به فرد گردشگری گلستان باید تبیین شود

استاندار گلستان در بازدید از خبرگزاری برنا:

ظرفیت های منحصر به فرد گردشگری گلستان باید تبیین شود

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

ظرفیت های منحصر به فرد گردشگری گلستان باید تبیین شود

 استاندار گلستان با بیان اینکه این استان از ظرفیت های منحصر به فرد گردشگری برخوردار است، اظهار کرد: در گلستان، تنوع آثار طبیعی، فرهنگی، باستانی و ... فراوانی وجود دارد که باید آنها را تبیین و معرفی کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر هادی حق شناس ظهر امروز یکشنبه 6 بهمن در بازدید از دفتر خبرگزاری برنا در استان گلستان، تصریح کرد: متاسفانه ظرفیت های گردشگری این استان به خوبی معرفی نشده و برندسازی در حوزه گردشگری استان گلستان صورت نگرفته است. 
وی وجود دریا، جنگل، بیابان، آثار باستانی و ... در استان را حیرت آور دانست و افزود: جنگل مسحور کننده ابر، بلندترین برج آجری جهان در گنبدکاووس، غذاهای متنوع سنتی و .... از جمله مواردی هستند که باید با استفاده از تمامی امکانات برای معرفی آنها استفاده کنیم.
استاندار گلستان همچنین با اشاره به تولید انواع محصولات کشاورزی در این استان که همگی از کیفیت بیسار بالا برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: صنایع تبدیلی موجود در استان متناسب با تولیدات محصولات کشاورزی آن نیست و باید در این حوزه نیز اقدامات جدی صورت گیرد.
وی در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های اعضای هیئت تحریریه این خبرگزاری در بازتاب سریع و درست اخبار، نقش رسانه ها را در پیشرفت استان بسیار پر رنگ دانست و افزود: اهل قلم بایستی در تلاش باشند با قلم خود و بیان مشکلات استان در جهت توسعه گلستان گام های موثری بردارند.

ظرفیت های منحصر به فرد گردشگری گلستان باید تبیین شود

 

ظرفیت های منحصر به فرد گردشگری گلستان باید تبیین شود


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 312
  • کد خبر : 69941