عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تلاش می کنیم وعده های رئیس جمهور در گلستان محقق شود

رئیس دفتر رئیس جمهور در جلسه شورای اداری گلستان:

تلاش می کنیم وعده های رئیس جمهور در گلستان محقق شود

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.
 

تلاش می کنیم وعده های رئیس جمهور در گلستان محقق شود

رئیس دفتر رئیس جمهور  با اشاره به دو سفر دکتر روحانی به گلستان اظهار کرد: علی رغم وجود مشکلات در کشور تلاش می کنیم وعده های رئیس جمهور در این استان محقق شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان دکتر محمود واعظی شامگاه امروز پنجشنبه ۱۷ بهمن در شورای اداری و آیین متمرکز بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۲ هزار و ۵۳۲ پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی استان گلستان اظهار کرد: در ابتدای سال همه دغدغه مسئولان استانی و کشوری بر این بود که چگونه شرایطی که بر اثر سیل به وجود آمده را به حالت عادی برگردانند.
رئیس دفتر رئیس جمهور ادامه داد: مردم استان گلستان بسیار نجیب و مهربان هستند و طبیعی است وقتی کسی خانه و اموالش را از دست داده عصبانی باشد.
دکتر واعظی متذکر شد: در سیل هرجا که رفتیم و با هر کسی صحبت کردیم مهربانی و قناعت طبع را دیدم و این نعمت بزرگی است که خداوند به مردم این منطقه اعطاء کرده است.
وی گفت: باید به استان گلستان توجه کرد و در این استان اقوام مختلف برادرانه در کنار هم زندگی می کنند.
رئیس دفتر رئیس جمهور تاکید کرد: در سفر نخست رئیس جمهور ۴۲۱میلیارد تومان بودجه مصوب برای گلستان در نظر گرفته شده بود ولی به دلیل شرایط خاص استان ۸۹۳ میلیارد تومان برای سفر نخست بودجه به گلستان اختصاص یافت.

واعظی یادآور شد: در سفر دوم دی ماه یک هزار و ۵۱۲ میلیارد تومان مصوب شد و نزدیک به ۵۰۰ میلیارد تومان تا کنون به گلستان تخصیص داده شده و بنا است که مابقی آن نیز پرداخت شود.
وی گفت: در زمانی که قول هایی به این استان ارائه می شد تصور نمی کردیم با گرفتاری های بزرگی چون زلزله کرمانشاه و سیل رو به رو شویم و این حوادث اعتبارات زیادی را از دولت به خود اختصاص داده است.
رئیس دفتر رئیس جمهور متذکر شد: آمریکا و دولت ترامپ گویا کاری دیگری ندارند جز اینکه ایران را تحت نظر داشته باشند که با کدام کشور روابط اقتصادی دارد و جلوی آن را بگیرد.
دکتر واعظی بیان کرد: ۴۰۰ نفر در خزانه داری آمریکا بر روی ایران متمرکز شدند تا ایران نتواند با کشورهای دیگر روابط اقتصادی داشته باشد.
رئیس دفتر رئیس جمهور یادآور شد: اجازه ندادیم که تحریم ها منجر به کمبود در بازار شود و در حال حاضر ثبات را در بازار شاهد هستیم.
دکتر واعظی با بیان اینکه دولت مشکلاتی در حوزه فروش نفت و روابط بانکی دارد، یادآور شد: اگر می خواهیم دشمن را به زانو در بیاوریم باید دست به دست یکدیگر بدهیم و به داخل و توان داخلی اتکاء کنیم تا دشمن مطمئن شود که مسیری که انتخاب کرده غلط است.
وی بیان کرد: ملت ایران ملتی نیست که با فشار پای میزه مذاکره برود، در ابتدا ۱۲ پیش شرط برای ایران قرار داده بودند تا با آنها مذاکره کنیم ولی امروز بدون پیش شرط درخواست مذاکره با ما را می دهند و این جمهوری اسلامی است که قبول نمی کند.
رئیس دفتر رئیس جمهور  تاکید کرد: طرف مقابل ما هیچ راهی ندارد جز اینکه تصمیم اشتباه خود را تغییر دهد و آینده ما روشن خواهد بود.
وی گفت: در منطقه قدرت ما افزایش یافته است و فشارهای آمریکایی بر این بوده که فکر ما در داخل متمرکز شود ولی امروز در کشورهای منطقه قدرت ما به مراتب بیشتر شده است و این مهم دشمن را مستأصل کرده است.
رئیس دفتر رئیس جمهور به ترور شهید سپهبد قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: ترور شهید سپهبد قاسم سلیمانی به چنین وضعی بیانگر آن است که جایگاه جمهوری اسلامی در منطقه افزایش یافته است.
دکتر واعظی به حضور پرشور مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: باید با همه مشکلاتی که در کشور وجود دارد، بتوانیم شاهد انتخابات سالم با مشارکت حداکثری مردم باشیم.
وی بیان کرد: باید راهپیمایی باشکوهی را در ۲۲ بهمن داشته باشیم و این حضور باشکوه در چهلمین روز شهادت سپهبد قاسم سلیمانی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان است و این دو رویداد بیانگر وحدت و انسجام مردم ایران است.
رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه مشکلات خلیج گرگان باید حل شود، یادآور شد: با توجه به تجربه کاری که استاندار گلستان دارد پیشنهادی ارائه کند تا دستور از رئیس جمهور برای حل مشکلات این خلیج اتخاذ شود.

تلاش می کنیم وعده های رئیس جمهور در گلستان محقق شود

 

تلاش می کنیم وعده های رئیس جمهور در گلستان محقق شود

 

تلاش می کنیم وعده های رئیس جمهور در گلستان محقق شود

 

تلاش می کنیم وعده های رئیس جمهور در گلستان محقق شود

 


 

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .