عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خدمات هلال احمر همواره موجب دلگرمی مردم است

استاندار گلستان در دیدار با معاون بهداشت درمان و توانبخشی هلال احمر کشور؛

خدمات هلال احمر همواره موجب دلگرمی مردم است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.
 

خدمات هلال احمر همواره موجب دلگرمی مردم است

استاندار گلستان با تاکید بر جایگاه هلال احمر در حمایت و پشتیبانی در بحران ها اظهار کرد : خدمات هلال احمر همواره موجب دلگرمی و آرامش مردم بوده است و مردم با دیدن نیروهای هلال احمر در صحنه بحران ها احساس آرامش بیشتری پیدا می کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان دکتر هادی حق شناس ظهر امروز چهارشنبه ۱۸ تیر در دیدار با دکتر فرید مرادیان معاون بهداشت درمان و توانبخشی هلال احمر کشور تصریح کرد : سال گذشته گلستان بحران هایی همچون سیل , رانش زمین و کرونا را پشت سرگذاست و حضور نیروهای هلال احمر در صحنه این بحران ها کاملاً مشهود بود.
وی ادامه داد: علیرغم آنکه گلستان بخش قابل توجهی از امنیت غذایی مردم ایران را تامین می‌کند اما بهره بالایی از اعتبارات ملی نبرده است.
وی افزود: در تولید ۱۵ محصول مختلف گلستان دارای رتبه ۱ تا ۵ است است و قریب به ۱۰ درصد مرغ کشور را این استان تامین می کند اما ارزش افزوده محصولات کشاورزی در این استان بسیار کم است.
استاندار گلستان یادآور شد: خدمات جمعیت هلال احمر استان در سیل سال ۹۸ و همچنین بحران کرونا در سال جاری بسیار ارزشمند بوده و بار بزرگی از مشکلات  را نیروهای جمعیت هلال احمر به دوش کشیدند.
همچنین در این دیدار معاون بهداشت درمان و توانبخشی هلال احمر اظهار کرد: جمعیت هلال احمر در سیل سال گذشته توانست قریب به ۶۰ میلیارد تومان کمک های نقدی و غیر نقدی را داشته باشد.
دکتر فرید مرادیان یادآور شد: مرکز پیشگیری و کنترل درمان سرطان در شهرستان ترکمن با پیگیری هلال احمر و با کمک خیرین ساخته شده است و می تواند خدمات مناسبی را به گلستانی ها ارائه نماید.

خدمات هلال احمر همواره موجب دلگرمی مردم است

 


 

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .