عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بهره مندی ۶۸۴ نفر از خدمات تیم های بهداشت و درمان هلال‌احمر در مینودشت

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر گلستان:

بهره مندی ۶۸۴ نفر از خدمات تیم های بهداشت و درمان هلال‌احمر در مینودشت

بهره مندی ۶۸۴ نفر از خدمات تیم های بهداشت و درمان هلال‌احمر در مینودشت

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر گلستان از بهره مندی مردم روستاهای منطقه دوزین مینودشت از خدمات تیم های بهداشتی درمانی هلال احمر خبرداد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان؛دکتر حمید استیری با اعلام این خبر گفت: تیم های بهداشت و درمان اضطراری جمعیت هلال احمر گلستان به مناسبت هفته بسیج در قالب طرح مردم یاری با همکاری بسیج جامعه پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی و تأمین اجتماعی، به منظور ارائه خدمات درمانی به مردم کم برخوردار، به منطقه دوزین مینودشت اعزام شدند.
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر گلستان افزود: در این طرح با بهره گیری از ظرفیت ۲۰ نیروی داوطلب شامل پزشک، پرستار، ماما و امدادگر و ۱۰ پرسنل به ۶۸۴ مراجعه کننده خدمات داوطلبانه اعم از خدمات پزشکی، پرستاری و مامایی ارائه شد.
دکتر استیری با اشاره به اینکه تیم های بهداشت و درمان اضطراری جمعیت هلال احمر در چند روستا فعالیت داشتند گفت: خدمات این تیم ها در روستاهای صفی آباد، کلاه سره و برنجوین انجام شد.
وی گفت: در طرح مردم یاری که شعب جمعیت هلال احمر شهرستان های مینودشت، گنبدکاووس و‌ کلاله مشارکت داشتند؛ ۱۲۰۰ قلم دارو به صورت رایگان به بیماران مراجعه کننده تحویل داده شد.
دکتر استیری در پایان گفت: همزمان با انجام این طرح، مانور امداد و نجات در آوار با رویکرد رانش زمین با همکاری جمعیت هلال احمر مینودشت در روستای برنجوین اجرا شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .