عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نگران شیوع موج چهارم کرونا در گلستان هستیم

استاندار گلستان در جلسه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا؛

نگران شیوع موج چهارم کرونا در گلستان هستیم

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 

نگران شیوع موج چهارم کرونا در گلستان هستیم

استاندار گلستان با بیان اینکه موج چهارم در برخی استان های غربی کشور آغاز شده اظهار کرد:نگران شیوع موج چهارم کرونا در گلستان هستیم و از تمام مردم می خواهیم رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان دکتر هادی حق شناس امروز شنبه ۲۵ بهمن در جلسه استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ضمن تبریک ولادت امام محمد باقر (ع) و تقدیر از تلاش های کادر درمانی تصریح کرد: ۳ شهرستان گرگان, علی آباد کتول و بندرگز در وضعیت نارجی هستند و ۵ شهرستان گمیشان, ترکمن, رامیان, مراوه تپه و گالیکش در وضعت آبی و باقی ۶ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

وی افزود:ممنوعیت تردد شبانه برای شهرهای نارنجی و زرد از ساعت ۲۱ تا ۳ صبح برقرار است و متخلفین جریمه خواهد شد.

استاندار گلستان یادآور شد: یک نفر از خانواده کارمندان و اصناف به شبکه بهداشت به عنوان سفیر سلامت معرفی خواهد شد تا به نوعی غربالگری و بیماریابی در کنار طرح شهید سلیمانی بهتر انجام شود.

دکتر حق شناس گفت: در دل هر تهدیدی فرصتی است و در شرایط کرونا اتوماسیون ارتقا یافته و ارایه خدمات الکترونیک ضمن کاهش مراجعات به دستگاه ها موجب کاهش مصرف کاغذ و بسیاری صرفه جویی های دیگر می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۴۳۲ بیمار کرونایی در مراکز درمانی بستری هستند که از این تعداد ۹۴ نفر در icu و ۳۲ نفر به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند و در ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۳ نفر فوتی در گلستان داشته ایم.

لازم به ذکر است در این جلسه دکتر فاضل رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گزارشی از آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان ارایه کرد.

نگران شیوع موج چهارم کرونا در گلستان هستیم

 

نگران شیوع موج چهارم کرونا در گلستان هستیم

 

نگران شیوع موج چهارم کرونا در گلستان هستیم

 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .