عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ۸۰۴ خدمت دستگاه‌های اجرایی گلستان قابل برون سپاری است

استاندار گلستان در نشست با دبیران تشکل‌های مردم نهاد شرق گلستان:

۸۰۴ خدمت دستگاه‌های اجرایی گلستان قابل برون سپاری است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

۸۰۴ خدمت دستگاه‌های اجرایی گلستان قابل برون سپاری است

استاندار گلستان گفت: طبق بررسی‌های انجام شده ۸۰۴ خدمت ۲۵ دستگاه‌ اجرایی استان قابل برون سپاری به بخش خصوصی از جمله سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد است که آنها می‌توانند لیست این خدمات را از سازمان برنامه بودجه دریافت و روند واگذاری را پیگیری کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان؛ دکتر هادی حق شناس صبح امروز پنجشنبه 30 بهمن، در نشست با دبیران تشکل‌های مردم نهاد شرق گلستان که در فرمانداری گنبدکاووس برگزار شد، اظهار داشت: بهترین راه حل برای شنیدن مشکلات و درخواست‌های سمن‌ها، برگزاری نشست‌های هم اندیشی است.
وی با تاکید برضرورت افزایش ارتباط دستگاه‌های اجرایی گلستان بویژه فرمانداران با سمن‌ها، بیان کرد: برگزاری نشست‌های ماهانه و یا فصلی توسط دستگاه‌های اجرایی با حضور نمایندگان انجمن‌های مردم نهاد در سطح استان مورد تاکید بنده است.
دکتر حق شناس از انجمن‌های مردم نهاد حوزه ورزش گلستان که تاکنون موفق به دریافت مجوز از استانداری نشدند، خواست با مراجعه به مدیرکل بازرسی استانداری ظرف یک هفته مجوز لازم دریافت نمایند.
وی با قدردانی از شورای شهر و شهرداری گنبدکاووس برای حمایت مالی از تیم‌های والیبال و والیبال نشسته این شهرستان، گفت: پیگیری لازم برای حل مشکل اسپانسری این تیم‌ها در حال انجام است.
استاندار گلستان با اشاره به بازدید صبح امروز از بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس، اظهارداشت: با توجه به وضعیت کرونایی، نیکوکاران همکاری بسیار خوبی در حل مشکلات درمانی بیمارستان‌های استان داشتند و در یک سال گذشته حدود هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و کمک خیران برای خرید و ارتقای تجهیزات درمانی هزینه شده است.
دکتر حق شناس گفت: با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمنان و تنگنا‌های اقتصادی دولت، خدمات خوبی به مردم گلستان ارائه شده به عنوان نمونه امسال ۱۰۰ هزار میلیارد ریال پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت و دهه مبارک فجر افتتاح و یا کلنگ زنی شد که در مقایسه با پارسال رشد ۲ برابری را نشان می‌دهد.
در پایان این نشست از ورزشکاران تیم ملی و پیشکسوت والیبال نشسته گنبدکاووس تجلیل شد.

۸۰۴ خدمت دستگاه‌های اجرایی گلستان قابل برون سپاری است

 

۸۰۴ خدمت دستگاه‌های اجرایی گلستان قابل برون سپاری است

 

۸۰۴ خدمت دستگاه‌های اجرایی گلستان قابل برون سپاری است

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 503
  • کد خبر : 81050