عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام استاندار گلستان به مناسبت سالروز افتتاح حساب ۱۰۰ و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره)


پیام استاندار گلستان به مناسبت سالروز افتتاح حساب ۱۰۰ و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره)

پیام استاندار گلستان به مناسبت سالروز افتتاح حساب ۱۰۰ و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره)

استاندار گلستان در پیامی سالروز افتتاح حساب ۱۰۰ و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) را به عموم مردم شریف استان خصوصا خادمان عرصه محرومیت زدایی تبریک گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان متن کامل پیام دکتر هادی حق شناس به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
 
۴۲ سال پیش با نگاه ویژه ای که حضرت امام خمینی (ره) به رفع مشکل مسکن محرومان و مستضعفان کشور داشتند به فرمان ایشان حساب ۱۰۰ افتتاح و به تبع آن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان اولین نهاد سازندگی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ، تاسیس شد.

خداوند را شاکریم که امروز با گذشت ۴ دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی ، با عنایت و حمایت خاصه مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، تلاشهای همه جانبه دولتمردان و همت مسئولان وکارکنان خدوم این نهاد انقلابی در راستای تأمین مسکن محرومان ، توسعه و عمران روستاهای کشور و ... بخش عمده ای از این نیاز در کشورمان به ویژه در روستاها برطرف شده است.
 
بی تردید مقاوم سازی منازل روستایی و ایجاد مسکن مقاوم برای محرومان بسیاری از هزینه ها را در هنگامه بحران ها کاهش می دهد.

اینجانب ضمن تقدیر از زحمات و خدمات ارزنده این نهاد انقلابی، سالروز تاسیس این نهاد انقلابی و دهه ی حساب ۱۰۰ امام خمینی(ره) را به هم استانی های عزیز بویژه مدیران و کارکنان پرتلاش بنیاد مسکن استان گلستان تبریک گفته و آرزوی توفیق روزافزون این عزیزان را در راستای تحقق این فرمان ارزشمند امام راحل (ره)، محرومیت زدایی، عمران و آبادانی روستاها و تامین مسکن اقشار مختلف جامعه را از خداوند متعال مسالت دارم.
 
هادی حق شناس 
استاندار گلستان



تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .