عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام استاندار گلستان به مناسبت فرارسیدن سالروز تأسیس بنیادمسکن انقلاب اسلامی


پیام استاندار گلستان به مناسبت فرارسیدن سالروز تأسیس بنیادمسکن انقلاب اسلامی

پیام استاندار گلستان به مناسبت فرارسیدن سالروز تأسیس بنیادمسکن انقلاب اسلامی

استاندار گلستان با صدور پیامی، فرارسیدن سالروز تأسیس بنیادمسکن انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان؛ متن کامل پیام دکتر علی محمد زنگانه بدین شرح است:
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
21 فروردین سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبتنی بر افتتاح حساب 100 و تأسیس بنیادمسکن انقلاب اسلامی است که این اقدام نشان از آینده‌نگری و توجه ویژه رهبر کبیر انقلاب اسلامی به محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به مردم به ویژه اقشار محروم دارد.
بی‌گمان هدف حضرت امام خمینی (ره) از تاسیس بنیادمسکن انقلاب اسلامی، رسیدگی به مشکل محرومان و مستضعفان در حل مسئله مسکن و عمران و آبادانی روستاها بوده است. امروز شاهد هستیم با عنایت امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حمایت همه جانبه دولتمردان و همت مسئولان این نهاد در کنار همکاری مطلوب مردم، کارهای بزرگی از سوی مجموعه بنیادمسکن در روستاها انجام شده است.
بنیادمسکن نهادی انقلابی و جهادی است که در 4 دهه گذشته منشا خیرات و برکات فراوانی بوده است.
در استان گلستان که تقریبا نیمی از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند، وظیفه این نهاد منتسب به امامین انقلاب اسلامی بسی خطیرتر و سنگین‌تر است.
اینجانب ضمن قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان گلستان در امر مقاوم‌‌سازی بافت‌های فرسوده روستایی، بازسازی واحدهای مسکونی حادثه‌دیده در سوانح طبیعی، ساخت مسکن برای اقشار محروم و نیازمند، اجرای طرح‌های هادی در روستاها، حفظ و احیای بافت‌های باارزش و تهیه منظومه‌های روستایی؛ فرارسیدن سالروز تأسیس حساب 100 و این مجموعه انقلابی را به همکاران خدوم بنیادمسکن انقلاب اسلامی، هم‌استانی‌های عزیز به ویژه روستانشینان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امیدوارم در دولت مردمی و خدمتگزار آیت‌الله رئیسی شاهد خدمات‌رسانی روزافزون به مردم عزیزمان باشیم.

علی محمد زنگانه
استاندار گلستان

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 335
  • کد خبر : 91473