عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح (ع)


پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح (ع)

 

پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح (ع)

استاندار گلستان در پیامی میلاد پیامبر صلح و آرامش حضرت عیسی مسیح (ع) را به تمامی آزادیخواهان جهان خصوصاً مردم شریف ایران اسلامی، استان گلستان و پیروان ایشان تبریک گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، متن کامل پیام دکتر علی محمد زنگانه به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم

پیامبران منادیان آزادی و صلح در تاریخ بوده اند و همواره حرکت بشریت را در مسیر الهی راهنمایی کرده اند.
جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ ارزشمند خود و بر پایه ی قانون اساسی و نگاه امامین انقلاب همواره پیروان ادیان ابراهیمی را مورد تکریم قرار داده است.
میلاد پیامبر صلح و آرامش حضرت عیسی مسیح (ع) در آخرین روز های سال ۲۰۲۱ میلادی هنگامه مناسبی برای حرکت به سوی سالی جدید با اندیشه ای انسانی ، عقلانی و بر پایه منافع بشریت است.
حقیقت آن است که جهان امروز تشنه فرهنگ انبیاء و اولیاء الله است و بی تردید حقیقت دین مبین الهی می تواند نجات بخش انسان ها باشد.
خوشبختانه در عصر حاضر علی رغم تمام دغدغه و گرفتاری ها آدمی دوباره به نهاد الهی خویش بازگشته و توجهی ویژه ای به حقیقت دین دارد.
اینجانب ضمن تبریک ولادت حضرت عیسی مسیح (ع) به تمامی آزادیخواهان جهان خصوصاً مردم شریف ایران اسلامی، استان گلستان و پیروان ایشان ، امیدوارم در سایه وحدت و همدلی موجود در این استان که به عنوان یکی از مزیت های آن  شناخته می شود، شاهد رشد و پیشرفت نگارستان ایران اسلامی باشیم.

علی محمد زنگانه 
استاندار گلستان
 
 

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .