عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هدف ما تسریع در عملیاتی شدن سند مهندسی فرهنگی است

استاندار گلستان در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان؛

هدف ما تسریع در عملیاتی شدن سند مهندسی فرهنگی است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

هدف ما تسریع در عملیاتی شدن سند مهندسی فرهنگی است

استاندار گلستان با تاکید بر مسائل و موضوعات فرهنگی اظهار کرد: تهیه، ویرایش و تصویب سند مهندسی فرهنگی کشور از اهمیت بالایی برخوردار است و هدف ما تسریع در عملیاتی سازی آن بر اساس برش استانی است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان دکتر علی محمد زنگانه صبح امروز یکشنبه 24 بهمن در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان به ریاست آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان و با حضور دکتر منتظری، نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و دیگر اعضا تصریح کرد: 6 موضوع در سند مهندسی فرهنگی و در برش استانی مورد توجه است که باید همه دستگاه های ذیربط در اجرای آن اهتمام لازم را داشته باشند.
وی افزود: توجه به فضای مجازی و الزامات آن نظیر سواد رسانه ای و نحوه مواجهه با آن و همچنین صیانت از نوجوانان و جوانان در این فضا از اهمیت بالایی برخوردار است.
استاندار گلستان گفت: اقدامات فرهنگی در حوزه افزایش ازدواج، کاهش طلاق و تشویق خانواده ها به فرزند آوری باید مورد توجه دستگاه های فرهنگی قرار گیرد.
همچنین در این جلسه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان یادآور شد: توجه به فهم قرآن کریم در مدارس با توجه به شرایط سنی کودکان و نوجوانان در کنار قرائت آن بسیار پراهمیت است که باید آموزش و پرورش طرحی برای آن ارائه دهد.
آیت الله نورمفیدی تاکید کرد: امروز راهکار حل بسیاری از معضلات فرهنگی حضور جدی در میدان عمل است و باید مدیران ذیربط بصورت میدانی اقدام نمایند.
گفتنی است در این جلسه، دکتر منتظری نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تشکیل کمیته های شهرستانی شورای فرهنگ عمومی را اقدام در مسیر فعال سازی شهرستان ها دانست و گفت: می توان در هر جلسه شورای فرهنگ عمومی استان یکی از شهرستان ها به ارائه گزارش اقدامات و برنامه های خود بپردازد.
لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه دکتر محمد رعیت سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد استان گزارشی از آخرین اقدامات و برنامه های شورای فرهنگ عمومی استان ارائه کرد و پیرامون آن تبادل نظر و تصمیم گیری صورت گرفت.

هدف ما تسریع در عملیاتی شدن سند مهندسی فرهنگی است

 

هدف ما تسریع در عملیاتی شدن سند مهندسی فرهنگی است

 

هدف ما تسریع در عملیاتی شدن سند مهندسی فرهنگی است


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 353
  • کد خبر : 89828