عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت عید مبعث پیامبر اعظم (ص)


پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت عید مبعث پیامبر اعظم (ص)

پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت عید مبعث پیامبر اعظم (ص)

استاندار گلستان در پیامی فرا رسیدن عید سعید مبعث پیامبر اعظم (ص) را به تمامی مردم شریف استان تبریک گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان متن کامل پیام دکتر علی محمد زنگانه به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
مبعث پیامبر اعظم (ص) در واقع سرآغازی بر شکل گیری تمدن سترگ اسلامی بود و حضرت محمد مصطفی (ص) در واقع آخرین پیام آور اخلاقیات در مسیر رشد و تعالی بشریت بود.
بی تردید در عصر حاضر که بشر بیش از هر زمان دیگری نیازمند آموزه های اخلاقی، رفتاری و اجتماعی پیامبر اعظم (ص) است، تبیین سیره و روش زندگی ایشان می تواند نجات بخش حیات انسانها در فرهنگ ها و کشور های مختلف باشد.
شناخت حضرت رسول به عنوان انسان کامل به نوعی وظیفه همه مسلمانان محسوب می شود چرا که به فرموده مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) پیغمبر اسلام معلم همه‌ی نیکی ها و معلم عدالت، انسانیت، معرفت، برادری و رشد و تکامل و پیشرفت دائمی بشر تا انتهای تاریخ بودند.
عید مبعث در استان گلستان به عنوان نگارستان اقوام و مذاهب همواره مورد توجه ویژه بوده است و مردم شریف این استان با برگزاری برنامه های متنوعی ، پاسداشت این جشن مذهبی را برگزار کرده اند.
اینجانب فرا رسیدن عید سعید مبعث پیامبر اعظم (ص) را به تمامی مردم فهیم و ولایتمدار استان گلستان تبریک عرض می نمایم و بر این باورم که با تاسی از این الگوی تمام عیار انسانیت می توان حرکت در مسیر تعالی و پیشرفت استان را تسریع نمود.

علی محمد زنگانه
استاندار گلستان

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .