عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک مشترک نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار گلستان به مناسبت هفته وحدت و میلاد فرخنده پیامبر اعظم(ص)


پیام تبریک مشترک نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار گلستان به مناسبت هفته وحدت و میلاد فرخنده پیامبر اعظم(ص)

 

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان در پیامی فرا رسیدن میلاد با سعادت پیامبر اعظم (ص) و هفته وحدت را به عموم مردم استان تبریک گفتند و اظهار کردند: همزیستی همدلانه شهروندان از اقوام و مذاهب گوناگون در استان جلوه ای از اسلام ناب محمدی است و الگویی برای همگان محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان متن کامل پیام آیت الله سید کاظم نورمفیدی و دکتر هادی حق شناس به شرح زیر است؛ 

بسم الله الرحمن الرحیم

پیامبران سر سلسله هدایت آدمیان به سوی مبدأ نور بوده اند و بشر همواره برای نیل به تعالی نیازمند تعالیم معرفت بخش انبیا بوده است.
میلاد مسعود پیامبر گرانقدر اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) هنگامه شور انگیزی برای بشریت محسوب می شود چرا که زمینه برخورداری تمام ابنا بشر از انسان کامل فراهم آمد و آدمی در تمام نسل ها تا به امروز توانسته است از ظرفیت بی بدیل انسانی اخلاق مدار با سیره ای منحصر به فرد و الگویی تمام عیار بهره گیرد.
بشر امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند بهره گیری از منابع اخلاقی است و بی تردید هیچ کس بهتر و بیشتر از نبی مکرم اسلام نمی تواند نمادی از اخلاق گرایی و اخلاق مداری باشد چنانکه ایشان عامل بعثت خود را تکمیل مکارم اخلاقی یاد می کند.
گلستان به عنوان نگارستان ایران نمونه کاملی از همزیستی همدلانه شهروندان از اقوام و مذاهب گوناگون و در واقع جلوه ای از اسلام ناب محمدی است و الگویی برای همگان محسوب می‌شود.
اینجانبان فرا رسیدن میلاد با سعادت پیامبر اعظم حضرت محمد (ص) و هفته وحدت را به تمامی مردم فهیم و ولایت مدار استان گلستان تبریک عرض می نماییم و امیدواریم شاهد تقویت هرچه بیشتر وحدت موجود در استان باشیم و ثمره این وحدت و همدلی توسعه و پیشرفت همه جانبه گلستان باشد.

سید کاظم نورمفیدی 
نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان


هادی حق شناس
استاندار گلستان

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .