عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام استاندار گلستان به مناسبت روز جوان


پیام استاندار گلستان به مناسبت روز جوان

پیام استاندار گلستان به مناسبت روز جوان

استاندار گلستان در پیامی سالروز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان را به تمامی مردم شریف استان خصوصاً جوانان ساعی، سخت کوش و فرهیخته استان تبریک گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ، متن کامل پیام دکتر علی محمد زنگانه به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
جوانان موتور محرکه هر جامعه و عامل پویایی ، رشد و پیشرفت محسوب می شوند و یقیناً هر چه میانگین سنی در جامعه پایین تر باشد امکان توسعه آن افزایش می یابد.
خوشبختانه در طول عمر انقلاب شکوهمند اسلامی و در گفتار و سیره امامین انقلاب توجه به جوانان و اعتماد به آنان در عرصه های مدیریتی جلوه ی ویژه ای داشته است.
بی تردید جوانان نقش تاثیرگذاری در پیروزی انقلاب اسلامی، راهبری دفاع مقدس، مقابله با فشارهای اقتصادی، دستیابی جمهوری اسلامی به فناوری صلح آمیز هسته ای، مقابله با ویروس کرونا و بسیاری عرصه های دیگر داشته و دارند.
میلاد با سعادت حضرت علی اکبر علیه السلام هنگامه ای فرخنده برای تقدیر از جوانان عزیزی است که دل در گرو نظام، انقلاب و میهن اسلامی دارند و همچون دردانه حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام برای دفاع از تمامیت ارضی کشور و فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی تا پای جان ایستاده اند.

دولت سیزدهم نیز جوان گرایی و حمایت از جوانان انقلابی را به عنوان یکی از شاخص های اصلی قرار داده است و در جهت تحقق اهداف امامین انقلاب اسلامی امیدوار است بتواند از حجم معضلات، مشکلات و دغدغه های جامعه بکاهد.
اینجانب فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان را به تمامی مردم شریف استان خصوصاً دختران و پسران جوان استان تبریک عرض می نمایم و امیدوارم با تلاش این عزیزان شاهد تسریع در رشد و پیشرفت نگارستان ایران باشیم.

علی محمد زنگانه 
استاندار گلستان

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .