عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام استاندار گلستان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی


پیام استاندار گلستان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

پیام استاندار گلستان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

استاندار گلستان با صدور پیامی، 27 اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی را فعالان و تلاشگران عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، متن کامل پیام دکتر علی محمد زنگانه بدین شرح است:

بسمه تعالی
«ارتباطات» اساسی ترین اصل مورد نیاز بشر و پایه تشکیل جوامع بشری و یکی از بنیادی ترین دانش ها و مهمترین عوامل تعالی و پیشرفت جوامع انسانی است.
اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی، به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است. 
روابط عمومی ها باید گستره حوزه فعالیت ها و مسئولیت های خود را در دنیای مجازی کنونی باز تعریف کنند و افق دید شان را از «اکنون نگری» به «آینده نگری» توسعه دهند در غیر اینصورت، کارآمدی و کارآئی خود را از دست خواهند داد. دوران روابط عمومی های محصور و محبوس در یک اتاق که با روش های سنتی به فعالیت می پرداختند به پایان رسیده است، اکنون در اتاق شیشه ای باید با استفاده از علوم جدید اقدامات منطقی را برنامه ریزی کرد.
اینجانب فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را به همه فعالان و تلاشگران عرصه  اطلاع رسانی و کارشناسان روابط عمومی دستگاه های دولتی، سازمانها، نهادها و بخشهای غیر دولتی تبریک و تهنیت عرض می کنم و از مدیران و مسئولان می خواهم ضمن اهتمام در جهت حل مشکلات و رفع نیازمندی های روابط عمومی ها، سعی در تقویت و توانمند سازی آنان داشته باشند تا با فراغ بال و انگیزه بیشتر در جهت انعکاس عملکرد و بیان دستاوردهای دولت و نظام اهتمام ورزند.
 
علی محمد زنگانه 
استاندار گلستان

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 355
  • کد خبر : 92539