عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور استاندار گلستان در خبرگزاری ایرنا

به مناسبت روز خبرنگار انجام شد؛

حضور استاندار گلستان در خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

حضور استاندار گلستان در خبرگزاری ایرنا

استاندار گلستان صبح امروز سه‌شنبه با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز این استان، با رییس و خبرنگاران این رسانه گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان؛ دکتر علی‌محمد زنگانه در این بازدید که به مناسبت گرامیداشت ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار فقید خبرگزاری جمهوری اسلامی و روز خبرنگار انجام شد، از بخش‌های مختلف این دفتر بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند امور کاری و خبری قرار گرفت.
استاندار گلستان همچنین در بدو ورود با قرار گرفتن مقابل تمثال شهدای خبرگزاری جمهوری اسلامی، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
دکتر زنگانه همچنین ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یارانش در گفت و گو با خبرنگاران خبرگزاری ایرنا مرکز گلستان، به سوالات آنان در موضوعات مختلف استان پاسخ گفت.
سال ۱۳۷۷ شهید محمود صارمی از خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی که به ‌عنوان نماینده خبرگزاری در دفتر مزارشریف افغانستان مشغول فعالیت بود با حمله گروهک تروریستی طالبان شربت شهادت را نوشید و شورای فرهنگ عمومی ۱۷ مرداد ماه را از سال ۱۳۷۸ (یک سال بعد از شهادت محمود صارمی) به یاد این شهید بزرگوار روز خبرنگار نامید.

حضور استاندار گلستان در خبرگزاری ایرنا

 

 

حضور استاندار گلستان در خبرگزاری ایرنا

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 412
  • کد خبر : 94550