عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کمک به دولت جزو وظایف ذاتی و سازمانی همه است

مدیر کل شیلات گلستان در بازدید از خبرگزاری ایرنا:

کمک به دولت جزو وظایف ذاتی و سازمانی همه است

 

کمک به دولت جزو وظایف ذاتی و سازمانی همه است

مدیر کل شیلات در آستانه روز خبرنگار با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا)، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و روز خبرنگار گفت: کمک به دولت جزو وظایف ذاتی و سازمانی همه ماست و در این راستا خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران وظیفه خود را به نحو احسن انجام می دهد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات گلستان مهندس سید جواد قدس علوی تصریح کرد: اصحاب رسانه باید بکوشند از التهاب فضای جامعه بکاهند و در انعکاس اخبار صحیح و استفاده از نظر کارشناسان تلاش نمایند.

وی افزود: خبرنگار به مثابه اقیانوسی از اطلاعات است که در تمام حیطه های کاری اطلاعاتی کسب می نماید. اما برای ادا نمودن حق مطلب و روشن شدن اذهان عمومی، استفاده از خبرنگاران تخصصی هر حوزه ضروری است.

مدیر کل شیلات استان با اشاره به اینکه گلستان تمامی ظرفیت های آبزی پروری کشور را داراست خاطر نشان کرد: در حال حاضر تمامی فعالیت های آبزی پروری استان های مختلف کشور، به نوعی در گلستان در حال انجام است و این موقعیت فوق العاده ای است تا بتوانیم نهایت استفاده را در راستای اشتغال زایی و ارزآوری برای منطقه انجام دهیم.

مهندس قدس علوی در پایان اذعان داشت: وظیفه دستگاههای اجرایی به خصوص شیلات اشتغال زایی و تولید است که رسانه های استان می توانند در انعکاس این فعالیت ها نقش تاثیرگذاری ایفا نمایند.

گفتنی است در این دیدار مدیر کل شیلات گلستان با اهدا لوح تقدیر از زحمات و همکاری مجموعه خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) قدردانی نمود.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : شیلات
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : شیلات 1
  • بازدید : 323
  • کد خبر : 64477