عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ضرب العجل استاندار گلستان برای تعیین تکلیف پایانه صادرات محصولات کشاورزی


ضرب العجل استاندار گلستان برای تعیین تکلیف پایانه صادرات محصولات کشاورزی

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.
 

ضرب العجل استاندار گلستان برای تعیین تکلیف پایانه صادرات محصولات کشاورزی 

استاندار گلستان برای تعیین تکلیف پایانه صادراتی محصولات کشاورزی ضرب‌العجل 10 روزه تعیین کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، دکتر علی محمد زنگانه در جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی اظهار کرد: صادرات یک موضوع بسیار مهم در توسعه و پیشرفت اقتصادی است.
وی ادامه داد: صادرات در استان باید هدفمند باشد و برای توسعه صادرات باید هدفگذاری شده و سهم هر بخش مشخص شود.
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: هدفگذاری و تعیین سهم هر بخش در توسعه صادرات باعث می‌شود مدیران در هر بخش برای تحقق آن برنامه‌ریزی کرده و در یک رصد هدفمند اتفاقات مثبتی در این بخش رقم بخورد.
دکتر زنگانه با اشاره بر اهمیت ایجاد پایانه صادراتی محصولات کشاورزی، بیان کرد: تعلل در این بخش دیگر قابل پذیرش نیست و ظرف 10 روز آینده باید سرمایه‌گذار این پروژه مشخص و اقدامات اجرایی آن آغاز شود.
وی با تاکید بر اینکه انتظار داریم بخش خصوصی در ایجاد پایانه صادراتی شفاف و سریع عمل کند گفت: امروز زمان استفاده از فناوری‌های نوین است و ما انتظار داریم این پایانه صادراتی به صورت هوشمند طراحی و اجرا شده و شهرک فناوری نیز در این مجموعه پیش‌بینی شود.
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: موضوع کشاورزی مزیت رقابتی استان است و ما انتظار داریم تمامی نهادهای مسوول در این بخش به صورت ویژه وارد عرصه شده و از ظرفیت‌های موجود بیشتری استفاده را داشته باشند.
دکتر زنگانه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت توجه به بهبود روابط تجاری و اقتصادی با کشورهای همسایه بیان کرد: دولت وظیفه خود را در خصوص بهبود روابط با ترکمنستان انجام داده و استانداری گلستان نیز طی سفرها و مذاکراتی که با مقامات ترکمنستان داشته شرایط را برای بهبود تجارت و صادرات آماده کرده است.
وی اضافه کرد: از این نقطه به بعد باید بخش خصوصی و فعالان اقتصادی به میدان بیایند چون بستر اقدامات آماده است و فعالان اقتصادی بخش خصوصی به سهولت می‌توانند اقدامات لازم را در دستور کار داشته باشند.
استاندار گلستان تاکید کرد: امروز استقبال کشور ترکمنستان درباره استفاده از ظرفیت‌های ایران بسیار زیاد است و تجار ما باید از شرایط موجود استفاده بهینه داشته باشند.
دکتر زنگانه بیان کرد: ما دروازه آسیای میانه هستیم و برای توسعه باید برنامه داشته باشیم و اقدامات پیش رو اقدامات بسیار مهمی در حوزه توسعه صادرات خواهد بود.

ضرب العجل استاندار گلستان برای تعیین تکلیف پایانه صادرات محصولات کشاورزی




بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .