عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تأکید سرپرست معاونت اقتصادی استاندار بر ضرورت ایجاد پایانه صادراتی در گلستان


تأکید سرپرست معاونت اقتصادی استاندار بر ضرورت ایجاد پایانه صادراتی در گلستان

تأکید سرپرست معاونت اقتصادی استاندار بر ضرورت ایجاد پایانه صادراتی در گلستان
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان بر ضرورت ایجاد پایانه صادراتی در استان تاکید کرد و گفت: ایجاد این پایانه تمامی مشکلات بخش صادرات محصولات کشاورزی را حل خواهد کرد. 
به گزارش روابط عمومی استانداری گلستان، سیدمحمد دهنوی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: موضوع آب شرب یکی از موضوعات اساسی و قابل توجهی است که مردم استان گلستان طی سال‌های گذشته به شدت دچار مشکل بوده‌اند.
وی بیان کرد: موضوع شیرین‌سازی آب دریای خزر یکی از پروژه‌هایی است که اگر به درستی و در بازه زمانی مشخص و درست اجرایی شود، در شرایط فعلی حداقل می‌تواند مشکل آب شرب شهرهای غرب استان گلستان را به طور کامل برطرف کند.
وی تاکید کرد:ما به دنبال آن هستیم که عدد مجوز صادر شده برای استفاده از آب دریای خزر برای شیرین‌سازی و مصرف شرب، کشاورزی و صنعت را به دو برابر افزایش دهیم.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: این پروژه یکی از پروژه‌های بسیار مهم برای سرمایه ‌گذاری است اما اعتقادم بر این است نباید تنها به عنوان سرمایه‌گذاری به آن نگاه کرد و بلکه باید به عنوان یکی پرژه‌ مهم در راستای حل کشکل مردم آن را دید.
دهنوی گفت: در کنار این موضوع ما باید به استفاده از آب‌های جاری و سطحی نیز نگاه جدی داشته باشیم.
وی در خصوص مشکل مهم در صادرات محصولات کشاورزی اشاره کرد و گفت: حل تمام مشکلات در این بخش با اجرای پایانه صادراتی حل خواهد شد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان تصریح کرد: اجرای فاز به فاز پروژه می‌تواند از اتلاف منابع، انرژی و زمان جلوگیری کند و برای به نتیجه رسیدن پروژه همه ما باید جهادی عمل کنیم.
دهنوی گفت: دیگر زمان شعار دادن به پایان رسیده و مردم از شعار خسته شده‌اند و از مدیران انتظار عمل دارند و مدیری که نمی‌تواند عمل‌گرا باشد نمی‌تواند به مردم خدمت کند.


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور اقتصادی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .