عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مسیر توزیع منابع استان باید در راستای برنامه باشد

استاندار گلستان در شورای هماهنگی بانک های استان:

مسیر توزیع منابع استان باید در راستای برنامه باشد

مسیر توزیع منابع استان باید در راستای برنامه باشد

 

استاندار گلستان بااشاره به توزیع صحیح منابع استان گفت: توزیع هدفمند اعتبارات در راستای چشم انداز استان می تواند روند پیشرفت و توسعه استان را تسریع کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان؛ ظهر امروز هفدهم آبان ماه دکتر علی محمد زنگانه در جلسه شورای هماهنگی بانک های استان ضمن تشکر از بانک هایی که همکاری لازم در ارائه تسهیلات ازدواج و فرزندآوری دارند، بیان کرد: در ارزیابی اخیر استان گلستان در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در 31 استان کشور رتبه 16 کشور را داراست که در تلاشیم تا پایان آبان ماه رتبه استان را کاهش دهیم.

رئیس شورای هماهنگی بانک های استان با اشاره به پرداخت 81 درصدی از متقاضیان تسهیلات ازدواج، اظهار کرد: تاکنون بیش از 14 هزار زوج گلستانی از ابتدای سال از این تسهیلات استفاده کردند.

دکتر زنگانه گفت: توجه به جمعیت 50 درصدی ساکن در روستاهای استان می تواند پیشرفت روستا محور را به دنبال داشته باشد.

استاندارگلستان با اشاره به اهتمام ویژه بانک ها به پرداخت تسهیلات متقاضیان سفر ریاست محترم جمهوری به گلستان افزود: تاکنون به بیش از 2 هزار متقاضی با اعتباری بالغ بر 34 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

دکتر زنگانه با تاکید بر شناسایی بدهکاران بانکی استان که توانایی پرداخت تسهیلات بانکی را دارند اما از پرداخت آن ممانعت می کنند، گفت: با شناسایی این افراد و بازگرداندن منابع بانکی می توان چالش ها و مشکلات استان را مرتفع کنیم.


 

مسیر توزیع منابع استان باید در راستای برنامه باشد

 


 

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 337
  • کد خبر : 96673