عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استاندار: روحانیون به سیاست‌های کلان نظام و دولت حساس باشند


استاندار: روحانیون به سیاست‌های کلان نظام و دولت حساس باشند

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

استاندار: روحانیون به سیاست‌های کلان نظام و دولت حساس باشند

 استاندار گلستان با تأکید بر اینکه روحانیون باید به سیاست های کلان نظام و دولت حساس باشند، افزود: روحانیون عملکرد یک ماهه خود در ماه رمضان را ارزیابی کنند و ببینند در چه نقطه ای ایستاده اند و پس از این ماه در کجا قرار خواهند گرفت.

"حسن صادقلو" در همایش معنوی - مذهبی مبلغین ماه مبارک رمضان در مسجد جامع گلشن گرگان، روحانیت را بزرگترین استوانه کشور دانست و گفت: این یک باور در زندگی مردم است.

 وی با بیان اینکه تاریخ نیز گویای این مساله است که روحانیت اقدامات اساسی و زیربنائی زیادی انجام داده است ادامه داد: در طول تاریخ، روحانیت نقش تابناکی در عرصه حل مساله، هدایت و ارشاد ملت داشته اند.

استاندار گلستان با بیان اینکه یکی از آسیب های جدی جامعه ما کنار رفتن روحانیت از متن جامعه است، اظهار کرد: چشمه روحانیت به یک سرچشمه پاک وابسته است.

 صادقلو در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، گفت: در این ماه پرخیر و برکت که در واقع ماه میهمانی خدا است، مسائل دینی باید به بهترین شکل بیان شود و روحانیون «احسن ابلاغ» را به عنوان برنامه اساسی در دستور کار قرار دهند.

استاندار گلستان گفت: شرایط گلستان ویژه است، ما در استان تعدد مذهب داریم که مدیریت کردن آن رسالت مهمی است و وجود آیت الله نورمفیدی، این منطقه را به یک جزیره ثبات تبدیل کرده است.

 صادقلو تصریح کرد: خیلی ها می خواستند که استان ما را به مسیر تکفیری ها و وهابی ها بکشانند، اما وجود نماینده ولی فقیه در استان، دشمنان را ناکام گذاشت.

 استاندار گلستان در مورد مشکل کمبود آب نیز گفت: در این استان به مشکلات و محرومیت های زیادی دچار هستیم که آب یکی از چالش ها است.

 به گفته وی، در افق آینده به 7 میلیارد مترمکعب آب نیازمند هستیم و اگر همه اقدامات لازم انجام شود، حداکثر می توانیم 4 میلیارد و 300 میلیون مترمکعب آب داشته باشیم.

وی یادآور شد: اگر مساله بحران آب مدیریت نشود در آینده گریبانگیر استان گلستان خواهد شد.

 استاندار: روحانیون به سیاست‌های کلان نظام و دولت حساس باشند

 استاندار: روحانیون به سیاست‌های کلان نظام و دولت حساس باشند

 استاندار: روحانیون به سیاست‌های کلان نظام و دولت حساس باشند


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1293
  • کد خبر : 991