عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آماده همکاری بر پایه مزیت های استان هستیم

استاندار گلستان در جلسه با مدیر عامل صندوق بازنشستگی کل کشور؛

آماده همکاری بر پایه مزیت های استان هستیم

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 آماده همکاری بر پایه مزیت های استان هستیم

استاندار گلستان با اشاره به وجود ۸ اقلیم از ۱۳ اقلیمی کشور در استان اظهار کرد : آماده همکاری با شرکت‌های بزرگ سرمایه گذاری کشور بر پایه مزیت های استان هستیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان دکتر علی محمد زنگانه امروز سه شنبه دوشنبه ۱۷ بهمن در جلسه با دکتر ترکی مدیر عامل صندوق بازنشستگی کل کشور، تصریح کرد: حضور صندوق بازنشستگی در استان مغتنم بوده اما متاسفانه شرکت های بزرگ سرمایه گذاری کشور در مسیر توسعه استان ، در گلستان همکاری چندانی نداشتند.
وی افزود: خوشبختانه فرصت های سرمایه گذاری در استان احصا شده و حضور شرکت های برجسته ملی علاوه بر ایجاد اشتغال به بازگشت سرمایه ی آنان نیز منجر شود.
 وی افزود ایجاد دامداری های بزرگ از اقداماتی است که می‌تواند مشکلات کارخانه های لبنی را مرتفع سازد .
وی گفت: در حوزه گردشگری چهار زون در پارک ملی گلستان، طرح گردشگری جزیره آشوراده و همچنین ساحل شهرستان ترکمن ظرفیت‌های گردشگری آب و کشاورزی بسیار ارزشمند هستند.
 استاندار گلستان گفت:  ایجاد پایانه صادراتی محصولات کشاورزی از جمله زمینه هایی است که صندوق بازنشستگی کشور می تواند در آن سرمایه‌گذاری کند .
دکتر زنگانه تاکید کرد: در مسیر حضور سرمایه گذاران صدور مجوزهای بی‌نام را در دستور کار قرار دادیم و خوشبختانه ظرفیت های خوبی ایجاد شده است.
همچنین در این جلسه دکتر ترکی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور اظهار کرد : توجه به گردشگری پروژه های گردشگری یکی از ظرفیت هایی است که صندوق بازنشستگی به آن توجه ویژه دارد گلستان نیز از قابلیت های بالایی در زمینه گردشگری دارد.

 آماده همکاری بر پایه مزیت های استان هستیم

 

 آماده همکاری بر پایه مزیت های استان هستیم

 

 آماده همکاری بر پایه مزیت های استان هستیم

 




بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .