عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توزیع350میلیارد تومان تجهیزات آموزشی واداری در مدارس گلستان در دولت سیزدهم


توزیع350میلیارد تومان تجهیزات آموزشی واداری در مدارس گلستان در دولت سیزدهم

 

 

 

معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی اداره کل نوسازی مدارس گلستان گفت: در دولت سیزدهم بیش از 350میلیارد تومان تجهیزات آموزشی و اداری در مدارس سراسر استان توزیع شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس گلستان، محمد مهدی قزلسفلی با اشاره به توزیع تجهیزات مورد نیاز فضاهای آموزشی و مدارس در قالب کاروان‌های مختلف خاطرنشان کرد: در این راستابالغ بر 58 میلیارد تومان تجهیزات کلاسی و هنرستانی در حال خریداری هستیم که بزودی در اختیار مدارس قرار خواهیم داد.

وی ادامه داد: در توسعه و تجهیز مدارس همه نواحی در نظر گرفته شده و به صورت عادلانه نسبت به توزیع تجهیزات اقدام شده و می شود.

قزلسفلی با اشاره به هدفنمند کردن خریدهای تجهیزاتی اظهار داشت جلسات متعددی با معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار کردیم و نیازهای اساسی مدارس احصاء و انشاا...طی بیست روز آینده توزیع می شود.

معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی اداره کل نوسازی مدارس گلستان از رشد پنج برابری خرید و توزیع تجهیزات آموزشی و هنرستانی گلستان در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: بیشترین تجهیزات خریداری شده شامل میز، صندلی ،تخته وایت برد، دستگاههای اداری دفاتر مدارس، کامپیوتر و تجهیزات مورد نیاز هنرستانی می باشد.

معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی اداره کل نوسازی مدارس گلستان ضمن قدر دانی از زحمات مدیران مدارس و دانش آموزان درخواست کرد: در حفظ ، نگهداری و بهره‌مندی هر چه بهتر از امکانات مدارس کوشا باشند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : نوسازی مدارس
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : نوسازی
  • بازدید : 93
  • کد خبر : 113644