عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آخرین هماهنگی های راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان برای نوروزی ایمن


آخرین هماهنگی های راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان برای نوروزی ایمن

 درحالی که تا پایان سال 1401 چندروزی بیشتر نمانده ، مدیرکل، معاونین و روسای ستادی و شهرستانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با تشکیل چهارمین جلسه شورای اداری، آخرین هماهنگی های درون سازمانی را برای نوروز امن کاربران جاده ای انجام دادند.

به گزارش روابط عمومی، اجرای هرچه بهتر فعالیت های راهداری نوروزی اعم از استقرار گشت های راهداری و ترابری، امنیت مدیریت بحران در این ایام، تجهیز راهدارخانه ها و ماشین آلات راهداری ونظارت بر ساخت و سازها و همچنین اجرای طرح های پویش همراهان سفر ایمن و منفی 10 کیلومتردر ساعت، از مهمترین محورهای جلسه بود..

در بخش حمل و نقل مسافران نیز ساماندهی، ایمنی و تامین رضایت خاطر مسافران از زمان و نحوه فعالیت ناوگان این بخش مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان نیز در این نشست با تقدیر از تلاش های یکساله انجام شده مجموعه و خداقوت به همکاران، از آنان خواست که پیگیر موضوعات تا حصول نتیجه باشند و کلیه امورات راهداری بویژه مورد نیاز نوروز و عقب ماندگی ها را جبران کنند.

عادل مصدقی در پایان این جلسه پس از بیان نیازهای موضوعی حوز ه های اداره کل آمادگی مجموعه را برای ایام نوروز و هرگونه شرایط جوی اعلام کرد.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .