عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نیازمند افزایش اعتبارات استانی راهداری و حمل و نقل گلستان هستیم

معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای:

نیازمند افزایش اعتبارات استانی راهداری و حمل و نقل گلستان هستیم

 

 معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سیزدهمین جلسه و آخرین جلسه کمیسیون مدیریت ایمنی و حمل و نقل گلستان در سال 1401 در گرگان خواهان توجه ویژه به افزایش و تخصیص اعتبارات استانی دو حوزه راهداری و حمل و نقل از محل اعتبارات تملک استانی شد.

محمد تیموری که به اتفاق مدیرکل روابط عمومی سازمان و سرپرست مرکز مدیریت راههای کشور به گرگان سفر کرده بود در این جلسه افزود: براساس آخرین آمار میزان اعتبارات استانی راهداری و حمل و نقل در سال 1401 یک به 11 و تخصیص هم 8 درصد بوده است.

وی، یکی از راههای ارتقای ایمنی راهها را، افزایش اعتبارات استانی دانست و گفت: توقف 15 هزار وسیله غیربومی در استان در طرح نوروزی بیانگر مقصد سفربودن این استان است.

به گفته تیموری، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سعی کرده اعتبارات را به گونه ای تقسیم کند که جان مردم در اولویت باشد.

وی، برای افزایش ایمنی راهها و کاهش تصادفات و تلفات جاده ای در طرح نوروزی تاکید بر پارک عمود خودروهای راهداری با روشن کردن چراغ گردان ها، تغییر مکان یابی های خودروها و استفاده از تیم های جهادی در آرام سازی ترافیک داشت.

معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در پایان از تلاش ها،هماهنگی ها و اطلاع رسانی های بموقع مجموعه اداره کل بویژه دکتر مصدقی مدیرکل بعنوان راهدار پیشکسوت تقدیر کرد.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر گلستان و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان نیز گزارشی از اقدامات بخش های مختلف راهداری و حمل و نقل از جمله اقدامات قبل سفرهای نوروزی، اجرای طرح های نوروزی پویش همراهان سفر ایمن و کاهش منفی 10 کیلومتر بر ساعت و غیره ارائه کرد.

عادل مصدقی گفت که حمایت های شهرستانی از ایستگاههای طرح پویش همراهان سفر ایمن را لازم داریم تا به اهداف سازمانی دست یابیم.

معاون عمرانی استانداری گلستان نیز با برشمردن اهمیت ایمن سازی راهها در کاهش تصادفات و تلفات جاده ای به دستگاههای متولی توصیه کرد که هماهنگی های لازم را برای این هدف به کار بندند.

سایر اعضای کمیته حمل و نقل از جمله پلیس راه، اورژانس، هلال احمرنیز هرکدام گزارش مختصری از اقدامات نوروزی بیان داشتند.

فرمانداران شهرستان ها نیز بصورت وبینار در این جلسه حضور یافتند.

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .