عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ۲۱ هزار راهدار برای سفر ایمن هم میهنان در راههای کشور حضور دارند

معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای:

۲۱ هزار راهدار برای سفر ایمن هم میهنان در راههای کشور حضور دارند

 

 معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه رسالت سازمانی ما برای نوروز،حفظ ایمنی مسافران و سفرهای آنان است,گفت: ۲۱,هزار راهدار در طرل راههای کشور برای سفرهای ایمن مردم در ایام نوروز آماده خدمات رسانی هستند.

محمد تیموری در بازدید از ایستگاه دوم طرح پویش همراهان سفر ایمن استان واقع در مجتمع خدماتی رفاهی باران محور گرگان- علی آباد به همراه مدیرکل روابط عمومی سازمان و سرپرست مرکز مدیریت راههای کشور، افزود: هماهنگی های لازم نیز با صنوف بخش حمل و نقل مسافری و باری برای افزایش ایمنی و راحتی مردم انجام شده است.

به گفته وی،طرح پویش همراهان سفر یکی از طرح های مهم نوروزی سازمان برای افزایش ایمنی سفرهاست که در یکصد نقطه از مجتمع های خدماتی و در گلستان در ۴ ایستگاه ورودی و خروجی و مرکزی استان فراهم شده تا رانندگان با توقف و استراحت کوتاه و تجدید قوا در محیطی شاد و مفرح به ادامه سفر خود بپردازند.

وی با تقدیر از عملکرد اداره کل استان جهت کاهش تلفات جاده ای،آمار این استان را کاهشی اعلام کرد و گفت: طرح کاهش منفی ۱۰ کیلومتر بر ساعت سرعت بعنوان یکی دیگر از طرح های مصوب کمیسیون ایمنی راههای کشور است که درکاهش سرعت وسایل نقلیه و شدت تصادفات و میزان فوتی ها بسیار تاثیرگذار است.

وی با اشاره به وجود همدلی و هدف گذاری میان سازمانی با اعضای ستاد حمل و نقل و کمیسیون ایمنی راهها، اظهار داشت: هرجا هماهنگی و همدلی با حسایت مقامات استانی حاصل شده، نتایج آن صدمات کمتربر کاربران جاده ای بوده است.

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .