عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بهره مندی ۳۶ هزار مسافر از خدمات ایمنی و سلامت پست های نوروزی هلال احمر گلستان


بهره مندی ۳۶ هزار مسافر از خدمات ایمنی و سلامت پست های نوروزی هلال احمر گلستان

بهره مندی ۳۶ هزار مسافر از خدمات ایمنی و سلامت پست های نوروزی هلال احمر گلستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با پایان اجرای بیست و سومین طرح ملی خدمات بشردوستانه جوانان به مسافرین نوروزی گفت بیش از ۳۶ هزار مسافر از خدمات ایمنی و سلامت هلال احمر استان بهره مند شدند.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، قاسم غریب آبادی با ارائه گزارشی از اجرای بیست و سومین طرح ملی خدمات بشردوستانه جوانان به مسافرین نوروزی با شعار جوانان سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی از ۲۵ اسفند تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ در ٧ پست ثابت و ١٢ اکیپ سیار اظهار کرد: در مدت اجرای طرح با مشارکت ۹۸۹ عضو جوان به ۳۶ هزار و ۶۴۴ مسافر نوروزی خدمات ایمنی و سلامت ارائه شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: در این مدت اکیپ های سحاب به صورت پیاده و دوچرخه میان مسافران در امکان پرتردد و تفرجگاه‌ها رفتند و خدمات امدادی و بشردوستانه ارائه دادند، ضمن اینکه استفاده صحیح از طبیعت توصیه مهم جوانان به مسافرین بوده است.
وی خاطر نشان کرد: جوانان استان سعی کردند در قالب پویش ملی بهرفت مسافرین نوروزی را به رعایت ایمنی و احتیاط حین رانندگی تشویق کنند و ۱۴ هزار مسافر به این پویش پیوستند. مضاف بر آن این حرکت انسان دوستانه داوطلبان هلال احمر باعث شد به دستور استاندار گلستان اعضای داوطلب هلال احمر برای ایمنی سفر در کنار پلیس و راهداری قرار گرفتند تا در کاهش میزان تصادفات جاده ای موثر باشند.
غریب آبادی با بیان اینکه تمامی اقدامات نوروزی هلال احمر حول محور آرامش، آسایش و ایمنی مسافرین است، گفت: فضای دوستدار کودک پست های بشردوستانه بهانه ای شد برای سرگرمی‌کودکان و ایجاد وقفه کوتاه و استراحت خانواده‌ها حین سفر که در این مدت ۱۴ هزار و ۳۱۸ کودک از فضای دوستدار کودک استفاده کردند.
وی در پایان اشاره کرد: در مدت اجرای طرح ملی خدمات بشردوستانه جوانان به مسافرین نوروزی ۵ هزار مسافر به خیمه‌های نماز پست های بشردوستانه استان مراجعه کردند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .