عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 360 فقره انشعاب جدید در آق قلا و انبارالوم نصب شد


360 فقره انشعاب جدید در آق قلا و انبارالوم نصب شد

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان آق قلا از نصب 360 فقره انشعاب جدید در سال گذشته در شهرستان آق قلا و انبارالوم خبر داد .

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، علی اصغر سبزه  با اعلام این خبر افزود :از ابتدای فروردین 1401 تا پایان اسفند ماه 360 فقره انشعاب جدید نصب و بیش از 10 فقره انشعابات غیرمجاز شناسایی و به مجاز تبدیل شده است.
وی در ادامه افزود : تعویض 20 فقره کنتور خراب و فرسوده، 50 فقره جابه جایی کنتور ، 170 فقره رفع گیر و نشتی کنتورهای مشترکین ، از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مدت بوده است .
مدیر امور آب و فاضلاب آق قلا تصریح کرد : رفع 503 مورد اتفاقات انشعاب، رفع 61 مورد اتفاقات شبکه و خط اتقال آب شرب و استاندار سازی 36 مورد انشعاب از دیگر فعالیت‌های این امور در سال گذشته بوده است .
سبزه در بخش دیگری افزود : همچنین حفر و به سازی چهار حلقه چاه آب شرب و اصلاح و توسعه بیش از سه کیلومتر شبکه آب شرب از دیگر عملکرد سالانه صورت گرفته در مدت مذکور بوده است.
مدیر امور آب و فاضلاب آق قلا در پایان گفت :  انجام 4 هزار و 836 مورد آزمون کلر سنجی آب با هدف تامین آب شرب سالم و بهداشتی و شستشوی 60 کیلومتر شبکه های توزیع و خطوط انتقال آب شرب از اقدامات مهم در راستای بهبود وضعيت كيفي آب  در سال 1401 عنوان کرد .
نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب
تأیید کننده خبر : کارشناس5
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .