عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تعویض بیش از 1000دستگاه کنتور خراب آب مشترکین در شهرستان گرگان

سال گذشته صورت گرفت :

تعویض بیش از 1000دستگاه کنتور خراب آب مشترکین در شهرستان گرگان

 

مدیرامور آب و فاضلاب شهرستان گرگان از تعویض بیش از 1000دستگاه کنتور خراب مشترکین با هدف کاهش آب بدون درآمد و همچنین کاهش هدر رفت آب از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد .
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس" قربان غلامی" در گفتگو با پایگاه خبری این شرکت با اعلام این خبر گفت : تعویض کنتورهای خراب  و فرسوده علاوه بر اینکه از پرت بیش ‌از اندازه آب و اثرات منفی آن بر تأسیسات آب‌رسانی جلوگیری می‌کند، شرایط لازم جهت کنترل مصرف و خدمات‌رسانی شایسته‌تر به مشترکین و شهروندان را نیز فراهم می‌نماید.
مدیر امور آب و فاضلاب گرگان اصلاح شبکه توزیع آب را از اقدامات مهم در جهت جلوگیری از پرت آب و واگذاری انشعاب برشمرد و افزود: اجرای بیش از 1130متر اصلاح شبکه ،اجرای 40681متر توسعه شبکه و بازرسی بیش از 1400کیلومتر شبکه آب شرب از دیگر فعالیت ها این امور در مدت مذکور بوده است.
وی خاطر نشان کرد : قطع 86 فقره انشعاب غیر مجاز ،  ترمیم و رفع ، 2هزار و 114 فقره رفع اتفاقات انشعابات، 1379 فقره رفع حادثه در شبکه توزیع و خطوط انتقال آب ،  تعویض 85 فقره انشعاب فرسوده ، استاندارد سازی 34 فقره انشعاب و قطع 86 فقره انشعاب غیر مجاز از دیگر اقدامات انجام شده می باشد.
مدیر امور آب و فاضلاب گرگان در بخش دیگر توزیع آب شرب سالم و بهداشتی را مهم ترین اولویت کاری این امور عنوان کرد و گفت: در سال گذشته با هدف ارتقاء کیفت آب شرب سالم برای شهروندان، بیش از  400 کیلومتر از شبکه توزیع و خط انتقال آب شرب در راستای ارتقاء کیفیت شستشو گردید.
این مقام مسئول در ادامه گفت : در راستاي اجراي پروژه جمع آوري و دفع بهداشتي فاضلاب و به منظور ارتقا سطح بهداشت عمومي و حفظ محيط زيست این امور  اجراي انشعاب فاضلاب خانگي را در دستور كار قرار داده است.
وی بیان داشت : نصب 752فقره انشعاب فاضلاب جدید برای مشترکین ، اصلاح 19متر انشعاب ، رفع گیر  267 فقره  شبکه و انشعاب فاضلاب و همچنین تعویض 69فقره دریچه های منهول سرقتی و از جا کنده شده بخشی از اقدامات این امور در حوزه فاضلاب بوده است .
مدیر امور آب و فاضلاب گرگان تصریح کرد :   به منظور افزايش بهداشت عمومي و رضايتمندي مشتركين مركز استان 3 هزار و 44 مورد سمپاشي منهول هاي فاضلاب معابر عمومي و خيابانهاي اصلي جهت مبارزه با حشرات موذي توسط همكاران حوزه بهره برداري و توسعه فاضلاب امور آبفا گرگان  انجام شده است .
وی در پایان گفت : همسطح سازی 94مورد دریچه منهول فاضلاب ، بازرسی 6700متر منهول و شستشوی بیش از 300کیلومتر شبکه و خط انتقال فاضلاب در راستای جلوگیری از رسوب گذاری و از ایجاد شرایط بی هوازی و پیشگیری از انتشار بو در سطح شهرستان گرگان در سال گذشته انجام گردید.
                                                                                                              



نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .