عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 24 سامانه تخصصي در اداره كل راه و شهرسازي گلستان فعال است

جهت تسهيل خدمات به ارباب رجوع:

24 سامانه تخصصي در اداره كل راه و شهرسازي گلستان فعال است

24 سامانه تخصصي در اداره كل راه و شهرسازي گلستان فعال است

مديركل راه و شهرسازي گلستان اعلام كرد: به منظور تشكيل و انتقال جامع بانك اطلاعات به مراجع مربوطه در وزارت متبوع و پاسخگويي و تسهيل خدمات دهي به اربابان رجوع، 24 سامانه تخصصي در اداره كل راه و شهرسازي استان فعال شده است.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس"علي بخش رستمي" در گفت و گويي خبري اظهاركرد: با راه اندازي اين سامانه ها در بخش هاي مختلف املاك و حقوقي، مسكن مهر، ثبت وقايع و تلفات جاده اي، نظارت بر عملكرد، بيمه سلامت ايرانيان، بازنشستگان،مناقصات، شهرسازي و ساير بخش ها؛ خدمات دهي به اربابان رجوع و انتقال داده ها به مراكز تصميم گيري در وزارت متبوع تسهيل شده است.

به گفته وي، با فعاليت سامانه هاي تخصصي الكترونيكي در اين اداره كل، تمام اربابان رجوع مي توانند از اين فرآيندها به نحو مطلوبي بهره مند شوند.

رستمي افزود: اداره كل راه و شهرسازي از دستگاههاي اجرايي بسيار گسترده استان است كه در راستاي سياست هاي كلان دولت و تحقق طرح تكريم ارباب رجوع و تسهيل ارائه خدمات مطلوب به آنان، در جهت تعامل با سامانه هاي تخصصي سراسر كشور اين اقدامات را انجام داده است.

رستمي ادامه داد: اين اقدام علاوه بر تكريم و رضايت ارباب رجوع، نقش موثري درتوسعه استان و ارتقاي سطح خدمات رساني دارد.

مديركل راه و شهرسازي گلستان با بيان اينكه بهره گيري و توسعه سامانه هاي الكترونيكي روزانه در حال گسترش است، افزود: تسريع در پاسخگويي، جلوگيري از بروز هر گونه اعمال نظر در فرآيند اداري مربوطه، كاهش مراجعات حضوري، كاهش تردد در سطح شهرها و كاهش هزينه ها از مزاياي بهره مندي از اين سامانه ها به شمار مي رود.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .