عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » كسب رتبه سوم راه و شهرسازي گلستان در پاسخگويي به سامانه شهراه


كسب رتبه سوم راه و شهرسازي گلستان در پاسخگويي به سامانه شهراه

كسب رتبه سوم راه و شهرسازي گلستان در پاسخگويي به سامانه شهراه

 اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان در پاسخ به 92 درصد از درخواست هاي الكترونيكي مردم در سامانه شهراه طي شش ماهه نخست سال جاري، رتبه سوم را در بين ادارات كل راه و شهرسازي كشور بدست آورد.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، اين اداره كل با پيگيري درخواست ها و پاسخ مطلوب و كيفي در بازه زماني مشخص و خودداري از پاسخگويي مبهم به آنها، مستند كردن اقدامات با عكس، فيلم و مكاتبات و رضايت شهروندان از نتيجه اقدامات موفق به كسب اين رتبه در كشور شد.

دسترسي آزاد به اطلاعات، رفع مشكلات راه هاي روستايي و بين شهري، خدمات فرودگاهي، شكايات، انتقادات و پيشنهادات از موارد برگزيده سامانه شهراه در شش ماهه نخست سال 95 بوده است.

سامانه مديريت ارتباط شهروندي (شهراه) اين امكان را براي شهروندان فراهم كرده تا دسترسي آزاد و شفاف و در موعد مقرر به اطلاعات مورد نياز خود در وزارت راه و شهرسازي داشته باشند و با رعايت اصول و موازين قانوني، حقوق دولت و بويژه ارباب رجوع حفظ شود.

اين سامانه در حال حاضر امكان ارائه خدماتي همچون رفع مشكلات راه هاي بين شهري و روستايي، تعيين حدود صلاحيت حرفه اي مهندسان مسكن و ساختمان، حمايت از پايان نامه ها، طرح شكايت، انتقادات و پيشنهادات، گزارش شهروندي و خدمات شهري را به شهروندان دارد.

در سامانه مديريت ارتباط شهروندي (شهراه) قابليت خدمات دهي به شهروندان از تهيه بليط اتوبوس، هواپيما و قطار گرفته تا نقشه بافت هاي ناكارآمد شهرها در بخش هاي مختلف راهداري، ريلي، هوايي، مسكن و شهرسازي گنجانده شده كه به مرور زمان با تكميل فرآيندها، امكان دسترسي شهروندان به اين خدمات فراهم خواهد شد.

شهروندان از دو شيوه و بدون حضور در ادارات كل راه و شهرسازي مي توانند به اين خدمات دسترسي پيدا كنند كه يك شيوه مربوط به ثبت درخواست شهروندان است و از طريق آدرس Shahrah.mrud.ir قابل دسترسي است و روش ديگر مربوط به سازمان ها و فرآيندهاي لازم براي انجام درخواست شهروندان است كه به نشاني Sharvand.mrud.ir در دسترس قرار دارد.

شهروندان از هر نقطه از استان مي توانند مشكلات اضطراري موجود در بخش هاي ياد شده را در لينك هاي مستقيم اين سامانه به ثبت رسانده تا از طريق مديران و كارشناسان متولي براي پيگيري و پاسخ اقدام شود.

نتيجه ثبت درخواست هاي شهروندان پس از بررسي و رفع موانع از طريق همين سامانه به اطلاع آنان خواهد رسيد.

شهروندان گلستاني با مراجعه به پايگاه اطلاع رساني اداره كل راه و شهرسازي استان به آدرس

WWW.golestanrud.ir مي توانند به اين سامانه دسترسي پيدا كنند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .