عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آسانسورهای غیر استاندارد مراکز دولتی و عمومی استان گلستان پلمپ می‌شوند


آسانسورهای غیر استاندارد مراکز دولتی و عمومی استان گلستان پلمپ می‌شوند

آسانسورهای غیر استاندارد مراکز دولتی و عمومی استان گلستان پلمپ می‌شوند

 

مدیر کل استاندارد گلستان از پلمپ و جلوگیری از فعالیت آسانسورهای غیر استاندارد و نا ایمن مراکز عمومی و دولتی استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان، سید مهدی حسینی با اشاره به پایش آسانسور‌ها با اولویت دستگاه‌های دولتی، مراکز درمانی، بیمارستان‌ها، هتل‌ها و مراکز تجاری گفت: در صورتی که آسانسوری ناایمن و غیر استاندارد باشد، با هماهنگی دادستانی نسبت به پلمب آن‌ اقدام خواهد شد.
وی افزود: فهرست آسانسور‌های 30  مرکز دولتی و عمومی که به دلیل بی توجهی به اخطار‌های اداره کل استاندارد در بازه زمانی مشخص شده فرآیند استانداردسازی را انجام نداده اند، برای پلمب در دستور کار اداره کل استاندارد استان قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه درحال حاضر آسانسور‌های برقی و هیدرولیک مشمول مقررات  استاندارد اجباری هستند گفت: همه آسانسور های ساختمان‌ نوساز، باید استانداردسازی شوند و صاحبان آنها‌ تاییدیه ایمنی آسانسور را دریافت کنند.
حسینی با اشاره به استاندارد سازی آسانسور‌های منصوبه در دستگاه‌های دولتی نیز طی مکاتبات متعدد با ادارات استان جهت اخذ تاییدیه ایمنی آسانسور، گفت: فرآیند استانداردسازی درسطح دستگاههای استان اجرا شده و بخشی از ادارات وسازمان‌ها موفق به اخذ تأییدیه ایمنی استاندارد و یا در حال استانداردسازی آسانسور‌های خود هستند.
نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .