عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هم اندیشی عفاف و حجاب با حضورمعاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار


جلسه هم اندیشی عفاف و حجاب با حضورمعاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار

  سید علی مهاجر گفت:در عصر حاضر دشمن در صدد ایجاد نسلی جدای از نسل زمان انقلاب و زمان جنگ تحمیلی است .

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان ، چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت  جلسه هم اندیشی عفاف و حجاب اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان با حضور  برزمینی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان ،  سمیعی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استاندار گلستان ، معاونین اداره کل ، سرهنگ میر عرب رضی مسئول بسیج ورزشکاران سپاه نینوا استان ، رؤسای ستادی اداره کل و رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان گلستان در ساختمان معاونت جوانان اداره کل برگزار شد .
در ابتدای جلسه  برزمینی ضمن خیر مقدم ،از حضور دکتر مهاجر و توجه و حمایت همیشگی استاندار و معاونین شان به حوزه ورزش در موضوعات مختلف تقدیر و تشکر کرد .
در ادامه  مهاجربا استقبال از برگزاری این جلسات ، بحث عفاف و حجاب را موضوعی مهم و قابل توجه در جامعه عنوان کرد و گفت از افتخارات ما این است که دختران ورزشکار ما با حجاب اسلامی ، سکوهای مهمی را درمیادین بین المللی ، آسیایی و جهانی فتح کرده اند. .
وی گفت : دشمنان اسلام و نظام از آنجاییکه نتوانستند در جنگ های نابرابر تحمیلی شان ملت ما را شکست دهند ، این کابوس برای آن ها ایجاد شده است که این مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار به کشورهای منطقه سرایت کند برای همین در صدد برآمدند با تمامی قوا و تجهیزات ، به شکل های مختلف از قبیل تشکیل داعش ، نفوذی هایشان در کشور، تهاجم و شبیخون فرهنگی و جنگ نرم به نظام و انقلاب ضربه بزنند .
ایشان افزود : در عصر حاضر دشمن در صدد ایجاد نسلی جدای از نسل زمان انقلاب و زمان جنگ تحمیلی است و برای نیل به این هدف جوانان به ویژه دختران جوان مارا نشانه گرفته اند و می خواهند نوجوانان و جوانان مان را با کشاندن به ورطه لاابالی گری ، الکل و مشروبات الکلی از دین ، هویت و خانواده شان جدا کنند . و ما باید مراقب باشیم و به آن ها آموزش دهیم و بگوییم که حرف ما باید حرف دین و رهبرمان باشد . و به دشمنان ثابت کنیم که تیرشان به سنگ خورده و در این زمینه هم حریف ملت ما نخواهند شد. .
معاون استاندار در بحث مدیریتی تأکید کرد : رفتار مدیریتی ما در حال حاضر باید حالت زمانی باشد که خرمشهر اشغال شده بود و عنوان کرد مدیران با توجه به اینکه پذیرای مسئولیت در جامعه شدند باید خود را وقف رسیدگی به مشکلات مردم کنند و درخدمت به خلق گام بردارند تا فردای قیامت در پیشگاه خدا روسفید باشند .
 مهاجر گفت : مدیران ورزشی ما از این قاعده مستثنی نیستند و بایددر حوزه ورزش با تلاش جهادی ، برنامه ریزی بنیادی ، در نظر گرفتن پازل های زمان بندی ، شناسایی قدرت ها و قوت ها ی فردی و اجتماعی ورزش استان را به مسیر پیشرفت و توسعه سوق دهند. ودر آخر جلسه را با ذکر آیه شریفه ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم خاتمه دادند .




نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .