عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان از نهالستان سوسرا آزادشهر

در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت؛

بازدید مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان از نهالستان سوسرا آزادشهر

 

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان از نهالستان سوسرا آزادشهر در راستای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت و روند تولید نهال در این نهالستان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان، دکتر حمید سلامتی اظهار کرد: وضعیت نهالستان سوسرا از نظر تولید نهال مطلوب بوده و باید برای اجرای هر چه بهتر طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت مشکلات باقیمانده در نهالستان در اسرع وقت پیگیری و رفع شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان افزود: با توجه به کمبود بارش ها برای رفع مشکل آب نهالستان با جهادکشاورزی و آب منطقه ای جلساتی برگزار شده و راهکار هایی برای تامین آب در این نهالستان ارایه شده است.

سلامتی ادامه داد: در نهالستان هر فضای خالی برای تولید نهال استفاده شود و مجری نهالستان نیز برای این فضاهای خالی اقدام به کاشت نهال اکالیپتوس برای ترویج زراعت چوب انجام دهد.

سلامتی با بیان اینکه نهالستان سوسرا 2 هکتار مساحت دارد تصریح کرد: تولید انواع نهال های جنگلی، زراعت چوب و فضای سبز جهت طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در 4 نهالستان زیر مجموعه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان تولید می شود.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : منابع طبیعی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .