عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پاسخگویی مستمر و مستقیم مدیرکل راه و شهرسازی به مردم گلستان


پاسخگویی مستمر و مستقیم مدیرکل راه و شهرسازی به مردم گلستان

 

ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی گلستان، با هدف افزایش رضایتمندی مراجعین، تکریم ارباب رجوع و حل مشکلات آن ها به صورت هفتگی برگزار می شود.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی گلستان، دیدار مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با مردم استان در راستای نیاز برقراری ارتباطی پویا و دوسویه بین شهروندان و مدیران استانی صورت می گیرد که در این سلسه نشست های صمیمی، شهروندان بدون واسطه به بیان مشکلات و مسائل خود می پردازند.

عمده موضوعات شهروندان مسائل، مشکلات و درخواست های مربوط به حوزه های مختلف مسکن، املاک و حقوقی، راه و معماری و شهرسازی می باشد که جهت  پیگیری و رسیدگی به خواسته های آن ها، دستورات لازم و مرتبط  به معاونین مربوطه صادر می شود.

گفتنی است برنامه ملاقات مردمی از صبح روزهای سه شنبه هر هفته آغاز می شود و نحوه حضور مراجعین بدون واسطه و اعلام قبلی و هماهنگی از پیش تعیین شده است.

لازم به ذکر است، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان طی یک سال اخیر، در تمامی هفته ها با شهروندان و مردم استان ملاقات داشته که این ملاقات ها شامل دیدارهای چهره به چهره، سامانه سامد(برخط)، پاسخگویی تلفنی و الکترونیک و میز خدمت در مصلی های نماز جمعه استان می شود.

همچنین هموطنان گرامی می توانند برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ملاقات با مدیرکل راه و شهرسازی و مطرح کردن مشکلات خود، در روزهای مقرر به اداره کل راه و شهرسازی استان مراجعه کرده و یا با شماره 32224445 و 32243140 تماس حاصل نمایند.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان:
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .