عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری 34 جلسه ملاقات مردمی توسط مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان

در سال ۱۴۰۰ صورت گرفت:

برگزاری 34 جلسه ملاقات مردمی توسط مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان در سال ۱۴۰۰ با تعداد بیش از 110 نفر از شهروندان این استان طی 34 جلسه ملاقات مردمی دیدار داشته است.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان مهندس محبوبی طی سال ۱۴۰۰ برای رفع مشکل شهروندان 34 جلسه ملاقات چهره به چهره انجام داد که در این جلسات هر یک از ملاقات شوندگان مسائل و مشکلات خود را مطرح و خواستار رسیدگی به آن شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در این جلسات که روزهای سه شنبه هر هفته در طول سال 1400 برگزار شد پس از شنیدن صحبت های شهروندان و آگاهیاز موضوعات مطرح شده دستورات لازم را به معاونت ها، روسا و کارشناسان مربوطه جهت پیگیری و حل مسائل مراجعان در چارچوب قوانين و مقررات صادر کرد که نتیجه این ملاقات های منجر به 71 مورد مشاوره و راهنمایی 34 مورد پاسخ مثبت شده است.

ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستانبه صورت هفتگی و مستمر سه شنبه ها برگزار می شود و شهروندان گرامی استان برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با مراجعه به اداره کل راه و شهرسازی استان و یا با شماره 017-32225111 درخواست ملاقات عمومی با مدیرکل را ثبت کنند.

گفتنی است ارتباطات مردمی دو سویه و چهره به چهره، جلب رضایت ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی و پاسخگویی صریح و شفاف را به همراه دارد.


 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان:
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .