عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آقایی عقاب های گرگان در بسکتبال کشور


آقایی عقاب های گرگان در بسکتبال کشور

 

جام قهرمانی لیگ برتر بسکتبال کشور برای سومین بار متوالی در قلعه عقاب ها جا خوش کرد . 
به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان ؛ عصر روز پنج شنبه چهارم خرداد 1402در فینال لیگ برتر بسکتبال کشور تیم های شهرداری گرگان و کاله مازندران در تقابل دوم خود در مجموعه ورزشی پیامبر اعظم آمل به مصاف هم رفتند .
عقاب های گرگان که بازی اول را در میان تشویق تماشاگران پرشور خود 73 بر56 به نفع خود به یایان رسانده بودند در شرایطی پا به میدان گذاشتند که در صورت برد قهرمانی این فصل لیگ برتر بسکتبال را به خود اختصاص می دادند و درصورت باخت تکلیف قهرمان در بازی سوم مشخص می شد .
در این بازی ، کوارتر اول با نتیجه 22 بر19 به نفع کاله آمل پایان یافت.در کوارتر دوم شهرداری گرگان ۲۶بر۲۱ پیروز شد تا درمجموع نیمه اول ۴۵بر۴۳ به سودشهرداری گرگان پایان یابد. .
در کوارتر سوم هم این تیم شهرداری گرگان بودکه ۲۰بر۱۲ از حریف خود پیش افتاد ..
کوارتر چهارم ۲۴بر۱۶ به سود کاله آمل خاتمه یافت اما در نهایت شاگردان مهران حاتمی 81 بر79 تیم کاله مازندران را شکست دادند و برای سومین دوره متوالی عنوان قهرمانی لیگ برتر بسکتبال را از آن خود کردند تاعلاوه بر هت ریک قهرمانی ، جام قهرمانی در قلعه عقاب ها برای یک فصل دیگر جا خوش کند .


گفتنی است «هاکان دمیر» سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال ایران دردومین بازی فینال لیگ برتر بسکتبال مردان کشور در آمل حضور داشت .




نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .