عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جدال مردان و زنان بسکتبال گلستان در لیگ برتر


جدال مردان و زنان بسکتبال گلستان در لیگ برتر

 یک برد و یک باخت حاصل رقابت تیم های بسکتبال آقایان ودختران  شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال کشور بود . 

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان ؛ در مرحله دوم گروهی رقابت های لیگ برتر بسکتبال آقایان تیم شهرداری گرگان در گروهc پنجشنبه 30 دی 1400 در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران در مقابل تیم مس رفسنجان صف آرایی کرد .
دراین بازی در کوارتر اول 26 بر 18 ،کوارتر دوم 18 بر8 و کوارتر سوم 22بر17 تیم شهرداری گرگان تیم برتر میدان بود و کوارتر چهارم تیم مس رفسنجان 26 بر12 از تیم شهرداری گرگان پیش افتاد . اما در پایان بازی تیم شهرداری گرگان 78 بر 69 از سد تیم مس رفسنجان گذشت و با 3 برد متوالی در گروه خود صدر نشین شد و به مرحله بعدی صعود کرد .
دیگر بازی این گروه بین تیم های کاله مازندران و اکسون تهران برگزار گردید که تیم اکسون تهران با نتیجه 81 بر 67 تیم کاله مازندران را شکست داد .
همچنین از سری رقابت های بسکتبال لیگ برتر بانوان در مرحله یک هشتم نهایی تیم دختران شهرداری گرگان جمعه 1 بهمن 1400 در تهران به مصاف تیم پالایش نفت آبادان رفت . در این بازی تیم پالایش نفت آبادان در کوارترهای اول تا سوم با نتایج 27 بر 9 ،18 بر12 ،28 بر 15 از تیم دختران شهرداری گرگان پیش افتاد . کوارتر چهارم را تیم دختران شهرداری گرگان 17 بر 15 به سود خود پایان بردند اما در نهایت این این پالایش نفت آبادان بود که در مجموع با نتیجه 88 بر53 برنده میدان بود .
گفتنی است تیم دختران شهرداری گرگان با قبول این شکست ، با دو باخت ازگردونه رقابت ها حذف شده و از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .