عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کمیته فرآوری و بازاریابی آبزیان انجمن صنایع غذایی ایران تاسیس شد

به همت اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان؛

کمیته فرآوری و بازاریابی آبزیان انجمن صنایع غذایی ایران تاسیس شد

 
کمیته فرآوری و بازاریابی آبزیان انجمن صنایع غذایی ایران تاسیس شد
به همت جمعی از اعضای هیأت علمی گروه فرآوری محصولات شیلاتی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و سایر دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و با کسب مجوز رسمی از دبیرخانه انجمن­‌های علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، کمیته فرآوری و بازاریابی آبزیان انجمن صنایع غذایی ایران  تاسیس شد.
از اهداف این کمیته می‌توان به ارتقاء دانش فرآوری و بازاریابی آبزیان و کاربرد عملی آن در صنعت شیلات و آبزیان، ایجاد همفکری و همگرایی در رشته فرآوری و بازاریابی آبزیان جهت طراحی خط مشی واحد در کشور، فراهم نمودن زمینه آموزش تخصصی فعالان در این بخش، و بهبود شرایط زنجیره تولید با نیازسنجی و مدیریت بخش‌های تخصصی فرآوری بسته‌بندی و بازاریابی اشاره کرد.
کمیته فرآوری و بازاریابی آبزیان به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های انجمن صنایع غذایی ایران محسوب شده و فعالیت خود را در سال جاری آغاز خواهد کرد.
 اعضای هیات مدیره از کلیه موسسات و مراکز تحقیقاتی، سازمان­‌ها، اتحادیه­‌ها، اساتید، محققین دانش آموختگان و دانشجویان گروه­های کشاورزی، شیلات، دامپزشکی، تغذیه و صنایع غذایی جهت عضویت در این کمیته دعوت به عمل آورده‌اند.
 گفتنی است: در این کمیته جمعی از اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان شامل دکتر افشین عادلی، به عنوان خزانه‌دار و یکی از اعضای موسس و هیات مدیره، دکتر بهاره شعبانپور به‌عنوان بازرس و عضو هیأت مدیره، دکتر سیدمهدی اجاق به عنوان عضو علی‌البدل هیأت مدیره و دکتر معظمه کردجزی به عنوان عضو هیأت مؤسس حضور دارند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .