عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید سرزده مدیرکل فنی وحرفه ای گلستان از آموزش های اوقات فراغت مرکز مینودشت


بازدید سرزده مدیرکل فنی وحرفه ای گلستان از آموزش های اوقات فراغت مرکز مینودشت

بازدید سرزده مدیرکل فنی وحرفه ای گلستان از آموزش های اوقات فراغت مرکز مینودشت

 بمنظور ارتقاء سطح کمی و کیفی مراکز آموزش فنی وحرفه ای در سطح استان، تیرانداز مدیرکل، از کارگاههای اجرای آموزش های اوقات فراغت دانش آموزان مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان مینودشت بازدید بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان، ابوالفضل تیرانداز امروز بدون اطلاع قبلی و بصورت سرزده از کارگاههای مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان مینودشت بازدید نموده و از نزدیک با مربیان و کارآموزان این مرکز دیدار و گفتگو کرد.

 تیرانداز در این بازدید با بیان اهمیت ارتقاء کیفیت ارائه خدمات آموزشی به گروه های هدف گفت: تلاش کنیم در اوقات فراغت تابستان، دانش آموزان مراجعه کننده به مراکز آموزش فنی وحرفه ای را علاقمند به مهارت آموزی نمائیم و در راستای بند 6 ماده 19 قانون برنامه پنجم توسعه، مهارت آموزی را دربین دانش آموزان نهادینه نمائیم.

 وی در ادمه تصریح نمود: تعریف شناسه آموزشی برای کارآموزان در قالب برنامه چهارساله با هماهنگی اموزش و پرورش و سایر دستگاههای متولی اوقات فراغت، باعث می شود یک فرد مراجعه کننده به مراکز آموزش فنی وحرفه ای پس از مدت 4 سال یک فرد مجرب به جامعه وارد شود.

 ممشلی رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای مینودشت نیز در این بازدیدها گزارشی از دوره های آموزشی اجراشده و در حال اجرا ارائه نمود و از برگزاری دوره های آموزشی یک ماهه برای دانش آموزانی که قصد پرنمودن اوقات فراغت خود را دارند خبر داد.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .