عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ابقاء رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان گلستان در سمت خود برای 4 سال دیگر


ابقاء رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان گلستان در سمت خود برای 4 سال دیگر

 

طی برگزاری مجمع انتخابات هیئت ورزش کارگری استان گلستان رئیس این هیئت معرفی شد .
به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان ؛ شنبه بیست و چهارم خرداد1402 مجمع انتخابات هیئت هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان گلستان به ریاست رضا حیدری رئیس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی جمهوری اسلامی ایران و باحضور مهندس برزمینی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان ، معاونین و سایر اعضای مجمع در سالن اجتماعات معاونت جوانان اداره کل برگزار شد .
حمیدرضا اسکندری رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان در 4 سال گذشته تنهاکاندیدای تصدی ریاست این هیئت بود.که در این جلسه به مدت ۱۰ دقیقه در مورد برنامه های خود صحبت کرد .
پس از پایان رأی گیری حمیدرضا اسکندری با 26رأی از 26 رأی مأخوذه برای مدت ۴ سال دیگرهدایت هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان گلستان را برعهده گرفت . همچنین منصوره خورشیدی ( نائب رئیس ) ، طیبه ریاحی ( خزانه دار )، صمد سلیمانی ورکی ، حیدر سوادکوهی و سید حسینعلی صمدی به عنوان اعضای هیئت رئیسه انتخاب شدند .و عمار ثلبی به عنوان بازرس معرفی شد که مورد تأیید اعضای مجمع قرارگرفت .
در ادامه مهندس برزمینی ضمن تبریک به حمید رضا اسکندری به خاطر اخذ رأی کامل مجمع ، همچنین از زحمات و تعامل ایشان با اداره کل در مناسبات مختلف در زمان تصدی ریاست هیئت کونگ فو در 4 سال گذشته تشکر و قدر دانی کردو اظهار امیدواری کرد که این روند همچنان در 4 سال آینده نیز تداوم داشته باشد و این هیئت را یکی ازهیئت های فعال و پای کار استان بر شمرد .


برزمینی افزود : کونگ فو در استان گلستان یکی از رشته هایی است که حرف برای گفتن دارد ولی در برخی از شهرستان ها نیاز به تاتامی می باشد ما سالن و فضا در اختیار ورزشکاران قرار می دهیم و فدراسیون چند تخته تاتامی به هیئت واگذار نماید تا در اختبیار شهرستان ها قرار گیرد .


در پایان رضا حیدری رئیس فدراسیون گفت : با انتخاب مجدد حمید رضا اسکندری به عنوان رئیس هیئت استان ، هم مطالبات فدراسیون از ایشان بیشتر شد و هم مطالبات مجمع .


حیدری ادامه داد در کشور شاهد ‌رویدادهای بزرگ خواهیم بود و مسابقات جهانی و اعزام برون مرزی خواهیم داشت و استان گلستان برای اینکه از این قافله عقب نماند باید تیم خود را آماده کند تا ما بتوانیم از پسران و دختران گلستانی حداقل در اردوهای انتخابی تیم ملی استفاده کنیم .
وی افزود :استان گلستان برای این کار فرصت دارد . تا شاهد بازخورد و برون رفت استانی که همان حضور ورزشکار در اردوی تیم ملی می باشد را در این استان شاهد باشیم .
رئیس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی تأکید کرد ورزشکاران در ورزش باید بحث اخلاق مداری در حوزه های معنوی و دینی را سرلوحه کار خود قراردهند و فردی که به عنوان مربی مشغول می باشد باید فردی جامع الشرایط باشد زیرا تأثیر پذیری ورزشکار از مربی زیاد می باشد .

 






نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .