عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از پروژه های آبرسانی غرب استان گلستان


بازدید معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از پروژه های آبرسانی غرب استان گلستان

آقازاده حبشی معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور جهت پيگيري وضعیت منابع تامین آب شرب، پروژه های آبرسانی و طرح های فاضلاب و همچنین پروژه‌های های تنش آبی شهرهای غرب استان به استان گلستان سفر کرده اند    .
 آقازاده حبشی معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در اولین برنامه سفر یک روزه خود به استان گلستان به همراه دکتر ایری نماینده مردم شریف غرب استان در مجلس شورای اسلامی و مهندس رحیمی سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان  از چاههای روستای سرکلاته و چاه و مخزن ۵۰۰۰ مترمکعبی شهرستان کردکوی بازدید بعمل آورده و دستورات لازم در جهت تسریع و تکمیل این پروژه ها را صادر نمودند.             
همچنین در ادامه سفر ،مهندس آقا زاده حبشی  از مخزن سیجوال و چاه روستای قره قاشلی و همچنین مخزن و ایستگاه پمپاژ نوار مرز  شهرستان بندر ترکمن بازدید نمودند .          
گفتنی است  در بخش پایانی  سفر یک روزه معاون مهندسی و توسعه  شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور  به استان گلستان از چاه روستای مرزی سقرتپه ، مخزن روستای کله پست و همچنین از محل احداث مخزن ۵۰۰۰مترمکعبی شهرستان گمیشان نیز باردید بعمل آوردند.                   
در پایان سفر ،مهندس آقا زاده حبشی ضمن تقدیر از سرپرست و مجموعه همکاران شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در راستای تلاش‌های شبانه روزی جهت تکمیل نمودن این پروژهها اظهار داشت : امیدواریم با تزریق به موقع اعتبارات بتوانیم هر چه سریعتر پروزهای نیمه تمام در این استان را تکمیل نموده تا مشکل کمبود آب شرب مردم فهیم استان گلستان را کاهش دهیم.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .