عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پروژه های ناتمام آبرسانی به شهر گالیکش تکمیل می شود

معاون مهندسی توسعه آب و فاضلاب استان گلستان:

پروژه های ناتمام آبرسانی به شهر گالیکش تکمیل می شود

معاون مهندسی و توسعه آب و فاضلاب استان گلستان گفت: پروژه های ناتمام آبرسانی به شهر گالیکش تکمیل می شود.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، ابوالفضل رحیمی در گفتگو با پایگاه خبری شرکت افزود: با حذف این طرح ها از موافقت نامه سال 95 و عدم تخصیص 150 میلیارد ريال اعتبار برای تکمیل این طرح ها، پروژه های آبرسانی شهر گالیکش بصورت نیمه تمام باقی ماند.
به گفته وی، در نشستی با حضور نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی، دیوان محاسبات، آب منطقه ای و اقتصاد و دارایی استان وضعیت آبرسانی به شهر گالیکش بررسی و راهکارهای مناسب جهت آبرسانی به شهر گالیکش در سه دوره کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ارائه شد.
وی ادامه داد: در این نشست مقرر شد سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان ردیف اعتباری خاصی را از محل منابع در اختیار استان مصوب و ابلاغ نماید تا شرکت آب و فاضلاب طرح های میان مدت و بلند مدت را اجرا و پروژه های نیمه تمام را تکمیل نماید.
معاون مهندسی و توسعه آب و فاضلاب استان گلستان به مهم ترین این طرح ها اشاره کرد و افزود: اجرای خط انتقال آبرسانی از تصفیه خانه سد نرماب چهل چای به مخزن ورودی غرب گالیکش، افزایش ظرفیت مخازن ذخیره و زون بندی شهر، حفر و تجهیز 5 حلقه چاه عمیق از مهم ترین این طرح ها می باشد.
وی افزود: بخشی از مقدمات اجرایی طرح های آبرسانی مانند خرید لوله، تملک زمین و حفر چاه انجام شده و با تخصیص اعتبار لازم این طرح ها تکمیل و به بهره برداری می رسد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 408
  • کد خبر : 47221