عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پل‌های ارتباطی مردم با اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان اعلام شد


پل‌های ارتباطی مردم با اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان اعلام شد

 

مسئول روابط‌عمومی و امورفرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان در راستای ارتباطات بیشتر و آسان‌تر مخاطبان با این اداره‌کل، اقدام به معرفی سامانه‌های ارتباطی مردم با این دستگاه اجرایی کرد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، مسعود زیارتی امروز سه‌شنبه 30 خردادماه 1402 ضمن تشریح پل‌های ارتباطی مردم با این اداره‌کل، گفت: با عنایت به اهمیت فعالیت‌های این اداره‌کل در سه حوزه مأموریتی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی  و مراجعات مردمی به بخش‌های مختلف آن و همچنین ضرورت ارائه خدمت به هم‌وطنان، این اداره‌کل با خط تلفن مستقيم 32261800 الی 3 و داخلي(1025)، شماره نمابر 32241180 و پايگاه اطلاع‌رسانی الكترونيكي به آدرس golestan.mcth.ir/  و نيز به شكل حضوري به آدرس گرگان، خیابان امام خمینی(ره)، آفتاب پانزدهم، جنب امامزاده نور(ع) در خدمت هم‌وطنان و هم استانی‌های گرامی است.
مسئول روابط‌عمومی و امورفرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان با اشاره به این‌که یکی از مهم‌ترین راه‌های ارتباطی مردم با این دستگاه، شبکه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) است، خاطرنشان کرد: مردم از طریق این سامانه و بدون واسطه با شماره‌گیری تلفن ۱۱۱، و یا مراجعه به پرتال الکترونیکی این سامانه به آدرس https://111.ir/ مشکلات و خواسته‌های خود را با مدیرکل و معاونان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در میان گذاشته و از طریق دریافت کد ره‌گیری نتیجه مطالبات خود را پیگیری می‌کنند.
وی بیان کرد: هم‌وطنان عزیز همچنین می‌توانند از طریق تماس با سامانه اطلاع‌رسانی ستاد مركزی هماهنگی خدمات سفر به شماره 09629 اطلاعات گردشگری موردنیاز خود را دریافت کنند.
زیارتی اضافه کرد: این سامانه با ارائه اطلاعات گردشگری و پاسخگویی به شكایات به همراه خدمات امداد خودرو آماده خدمات‌رسانی به هم‌وطنان عزیز در طول سال است.
مسئول روابط‌عمومی و امورفرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان در ادامه گفت: سامانه جامع پاسخگویی و ارتباطات مردمی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به شماره 09662 یکی دیگر از سامانه‌های تلفنی ارتباط با این اداره‌کل است.
وی خاطرنشان کرد: این سامانه اطلاعات مردمی علاوه بر دریافت شکایات، اخبار و اطلاعات حوزه میراث‌فرهنگی و یگان حفاظت میراث‌فرهنگی، موضوعات مرتبط با حوزه‌های گردشگری و صنایع‌دستی را دریافت کرده و اقدامت مقتضی در راستای پیگیری موضوعات توسط کارشناسان هر بخش اجرایی می‌شود.
 
نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اسان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .