عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای و مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گلستان


نشست مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای و مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گلستان

نشست مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای و مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گلستان

 بمنظور توسعه همکاری ها و نیز تدوین استاندارد ها شغل و شایستگی، نشست مشترکی بین تیرانداز مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای و مهاجر مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گلستان بر گزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی حرفه ای گلستان، ابوالفضل تیر انداز مدیر کل، در این جلسه با تقدیر ازهمکاری های صورت گرفته در راستای تدوین استاندارد های شغل و شایستگی گفت: استان گلستان در معرفی مشاغل حوزه محیط زیست و منابط طبیعی تعهدات خود را به خوبی انجام داده است بطوریکه رتبه دوم در کشور را به خود اختصاص داده است.

 وی افزود: از 558 مورد عنوان شغل در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی، 291 مورد آن مربوط به حوزه محیط زیست می باشد و امید است همانطور که تا حال حاضر همکاری دوطرفه بین دستگاهها برقرار بوده، در آینده نیز این ارتباطات ادامه داشته باشد تا در حوزه معرفی عناوین شغلی بتوانیم مؤثر واقع شویم.

 مهاجر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان نیز با تقدیر از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته توسط آموزش فنی وحرفه ای در سطح استان، فعالیت های آموزش فنی وحرفه ای را در راستای معرفی عناوین شغلی، مناسب ارزیابی کرد.

 شایان ذکر است در پایان این جلسه لوح سپاسی بمنظور تقدیر از همکاری ها و فعالیت های صورت گرفته توسط مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای به مهاجر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تقدیم گردید.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .