عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تقدیر اداره کل فنی وحرفه ای گلستان از مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان

به جهت همکاری در تدوین و شناسایی مشاغل حوزه منابع طبیعی صورت گرفت:

تقدیر اداره کل فنی وحرفه ای گلستان از مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان

 

 مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان از قزلسفلو مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان و همکاران ایشان بمنظور همکاری های صورت گرفته در تدوین و شناسایی مشاغل حوزه منابع طبیعی تقدیر بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، در نشست مشترکی بین ابوالفضل تیرانداز مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای و قزلسفلو مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان، برنامه های پیش رو در راستای گسترش برنامه های آموزشی و مهارت آموزی مورد بررسی قرار گرفت.

 در این نشست مشترک، قزلسفلو مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان با اشاره به اهمیت تعیین عناوین شغلی پایلوت، گفت: در انتخاب عناوین شغلی، معین نمودن عناوین شغلی پایلوت بسیار مهم بوده و در کنار آن استانداردهای شغل، توجه به فرآوری و تجهیزات و در کنار آن نیاز به نگاه حلقه های پیشین و پسین دارد.

 قزلسفلو همچنین لازمه اجرایی شدن موارد ذکر شده را پیگیری مداوم دانست و گفت: در تلاش خواهیم بود بصورت جدی این مسائل را پیگیری و آنها را اجرایی نماییم.

 مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان نیز با یادآور شدن این موضوع که در هر مکانی که نیاز به آموزش از سوی آموزش فنی وحرفه ای باشد، این آمادگی برای این اداره کل وجود دارد که ورود نموده و بحث آموزش را اجرایی و فرآیند همکاری های دوجانبه را تکمیل نماید.

 ابوالفضل تیرانداز در ادامه با اشاره به رونمایی از 234 عنوان استاندارد آموزش شغل و شایستگی در حوزه های انرژی های نو و گیاهان دارویی، داروهای گیاهی وطب سنتی، به همت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، گفت: هرچه استانداردهای شغلی شایستگی بیشتری ارائه شود، امکان آموزش در مشاغل جدید بوجود آمده و نهایتا خلاءهای شغلی بهتر پر خواهد شد.

 وی در ادامه به تدوین استانداردهای منابع طبیعی و محیط زیست اشاره و افزود: در سال قبل 267 عنوان شغلی در حوزه های منابع طبیعی، آبخیزداری، مرتع داری، جنگلداری و مدیریت امور بیابان شناسایی شده است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .